Ik kon helaas je hyves niet bekijken maar goed.Ik heb zelf ook net een dochtertje van 3mnd
Ik moet je eerlijk bekennen dat het mij vies tegenvalt. Ik reed voor ik zwanger was echt iedere dag paard en soms wel meerdere op 1dag. Ik neem mijn kleine meid liever niet mee naar stal i.v.m gevaren. Dr loop een grote hond rond en er rijden allemaal tracktoren. Vaak ben ik moe. Ik ga meestal door de week zo`s 2x en s`weekend 1dag. Verder doet mijn vriend dan de andere dagen maar hij is absoluud geen paardenman. Ik moet je zeggen dat ik het behoorlijk frusterend vind en daarom reageer ik nog op dit oude topic want ik loop dr zelf ook mee. Ik breng Caitlyn door de weeks bij mijn ouders die hier ook in dit dorp wonen dus dat is wel makkelijk. Ik moet je zeggen dat ik momenteel even niet zo de puf heb om s`avonds ook nog weg te moeten. Maar goed, ik heb na de bevalling die super ging zelf bijna het loodje gelegd en ben nog best herstellende dus. Ook nogal last van de hormonen dus alles met elkaar even iets te veel. Maar ik denk dat als ik straks de "oude"weer ben dat ik er dan weer van geniet.

. Ze zal zeker met dieren opgroeien, ik vind dat belangrijk. En mijn shetje wordt bereden door een jong meiske. Mocht [***] paarden echt leuk gaan vinden, dan staat haar eerste rijpaardje klaar 
Maar dat ligt aan mij hoor!