Wat als vriendschap tussen 2 paarden te ver gaat?????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Megamutsj

Re: Wat als vriendschap tussen 2 paarden te ver gaat?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 20:18

Mijn paard staat samen in de wei met een fjord. Er was een keer een ander paard bijgegooit en mijn paard werd er helemaal opgefokt van. Liep de hele tijd heen en weer kort langs het draadje, telkens weer. We hebben dus dat paard eruit gehaald en er is niets meer aan de hand.
Ik kan mijn paard ook niet alleen in de wei laten staan als die fjord eruit is. Mijn paard gaat dan de hele tijd rondrennen en doen omdat die haar mist.

Stardust0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 22:08

ik ken het, maar dan anders.

Mijn paardje staat bij een ander paardje. Als dat andere paardje weggaat heeft hij er geen problemen mee, hij bblijft trouw bij het hek staan wachten. Haal ik mijn paardje weg, om hem te wassen, afspuiten of wat dan ook, dan is ie altijd in het zicht. Die andere pony wordt dan helemaal gek! beuken tegen het hek, door schrikkeldraad heen en de vorige keer was ie door de sloot gegaan. het erge is nog dat ze gescheiden worden aan het einde van de maand.. Mijn paardje zal hier niet zo'n probleem van maken omdat hij weer bij andere komt te staan. Dan staat ie met een kudde.. Maar die ander.. Daar weet ik het zo niet nog niet van.

Ik zou het gewoon trainen. Daar ben ik ook al een tijd mee bezig. Verdrietig

Ik hoop dat je het op kan lossen, het is erg vervelend.. Bloos

calippolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 22:12

Ik zou zeggen: Ze voor een heeeeeeeeeeele lange tijd scheiden.
Het kan niet anders.
Misschien dat je het zielig vind maar het is wel de beste oplossing. Knipoog

DoeggG x Koe