Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij durft echt niet harder lijkt het wel .

Salt_Pepper schreef:Soms likt me verzorgpony me ook aan me kleding, dat maakt mij niks uit hoor, maar soms bijt ze ook een beetje.
Dat bijten is voor haar heel zacht, maar hij doet het wel een klein beetje pijn.
ik straf haar niet, omdat ik gelezen heb dat paarden elkaar als ze aan elkaars schoften gaan zitten, er dan ook op bjten.
wat doen jullie als je paard een beetje bijt?
. Salt_Pepper schreef:Mijn verzorgpony die likt me weleens aan me handen, of gewoon aan mijn jas.
Dat vin ik niet erg,, en soms gaat ze met een beetje bijten, dat doet me een beetje pijn, maar ik straf haar niet.
Want ze wil mij geen pijn doen, ze wil mij 'zogenaamd'over mijn schoft kriebelen. maar ik heb geen schoft, dus doet ze het aan me buik.

Inujojo schreef:Salt_Pepper schreef:Inujojo, Waarom is dat een teken van gebrek aan respect? kan je dat effe een beetje uitgebreider uitlegge?:)
Pfff, beetje moeilijk uit te leggen. Laat ik het zo zeggen, heb jij ooit een paard tegen een ander paard aan zien schuren? Anders dan het gewone kroelen met elkaar? Dat doen ze niet, al helemaal niet bij hun leider, want dan krijgen ze een trap. Je degradeerd je leider niet tot schuurpaal, daar heb je respect voor en die raak je niet zonder toestemming aan. Ik denk dat dat de beste manier is om het uit te leggne, als een paard je als schuurpaal gebruikt, probeert ie je gewoon eigenlijk lager in rang te douwen.