Waar is jouw paard 'bang' voor geweest?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silfie35

Re: Waar is jouw paard 'bang' voor geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 20:28

Een brievenbus:p.

_helga_

mijn verzorg pony vindt het eng om over iets heen te lopen of door water te gaan haha
maar laatst waren ze met de weg bezeg en lagen ijzeren platen op de grond en ik moest afstappen en toen ging ze er pas over heen haha

Urbanus

2 bakstenen

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 20:32

Miss_Malfoy schreef:
Anne_GTI schreef:
Varkens. Alleen de mest van een varken krijgt ie al de kouwe rillingen van.

Dat is best logsisch, aangezien paarden vroeger, (ergenst in de préhistorie hoor) zo klein waren, dat varken ze aan vielen.

Heb ik gelezen, weet het hele verhaal niet precies meer... Moet het nog eens opzoeken.

Weleens met je paard een grote beer tegen gekomen in het bos? Dat zijn behoorlijk imposante beesten. Die van mij stond in de startblokken om het keihard op een lopen te zetten toen er 10 meter voor ons zo'n beest ons ruiterpad kruiste. Sindsdien is het alleen de geur al die hem de stuipen op het lijf jaagd. Neem het hem overigens niet kwalijk en het blijft goed beheersbaar. Hij staat alleen stokstijf en is gespannen als een rietje als hij het odeur van een varken in de neus krijgt.

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 20:33

Mambo is altijd bang voor tuinhekjes Clown en voor automatische grasmaaiers, ja de ouwe moet nog met zijn tijd meegaan.
edit, mambo en simply zijn trouwens allebei bang voor van die verplaatsbare bouwvakkers WC's.

En sara, bij haar kom ik heel soms iets tegen waar ze angstig op reageerd, maar dna probeer ik dat ding waar ze bang voor is nog ene paar keer op te zoeken. Zoals eerst was ze bang voor paraplu's een keer ene paraplu mee naar stal nemen en er gezellig mee spelen en ze kijkt er niet meer naar.

priamos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 20:40

Verkeer, haaientanden, verkeersborden maakt allemaal niet uit.
Maar een kliko Clown die kan je in 1x aanvallen.

En als meneer niet mee mag met de trailer dan is de trailer opeens heel eng Tong uitsteken

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 20:45

Bang voor harde wind, word heel zenuwachtig. En hij ''was'' bang voor mensen. nou ja bang was het woord niet, hij kende de mens niet en vond ze zeker lelijk Bloos

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:07

VSW - - > PP

Loezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:51

Bang voor ezels, hij flipt als ze beginnen te balken, en allemaal rare lompe objecten, als een electriciteitskast langs een aardeweg ofzo, terwijl hij aan een kruispunt van niets bang is Haha!
Ook een onbekende strobot dat in de wij staat of emmers ofzo, Huilen van het lachen

Loezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:53

Ezels, en hij flipt helemaal als ze beginnen te balken! Ook grote lompe objecten, een elentriciteitskast langs een aardeweg ofzo, maar aan een kruispunt heeft hij dan van niets schrik! Ook de onbekende strobot in de wei of de emmers of de balkjes , jaja elke keer opnieuw Huilen van het lachen

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 21:54

Loezz schreef:
Ezels, en hij flipt helemaal als ze beginnen te balken! Ook grote lompe objecten, een elentriciteitskast langs een aardeweg ofzo, maar aan een kruispunt heeft hij dan van niets schrik! Ook de onbekende strobot in de wei of de emmers of de balkjes , jaja elke keer opnieuw Huilen van het lachen

Een bijna-dubbel post maar goed..... leuk om te lezen dit allemaal.... paarden blijven merkwaardige maar leuke dieren!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:56

Shetlanders, Takken die op de grondliggen, watersproeiers...

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:58

Blauwe/paarse bloemetjes en bakkabouters Clown

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 21:59

Jellie schreef:
Shetlanders

Een paard? Bang voor kleine schattige shetlanders? Haha! Bloos

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:30

PP > OPG

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 06:52

[/quote]

Weleens met je paard een grote beer tegen gekomen in het bos? Dat zijn behoorlijk imposante beesten. Die van mij stond in de startblokken om het keihard op een lopen te zetten toen er 10 meter voor ons zo'n beest ons ruiterpad kruiste. Sindsdien is het alleen de geur al die hem de stuipen op het lijf jaagd. Neem het hem overigens niet kwalijk en het blijft goed beheersbaar. Hij staat alleen stokstijf en is gespannen als een rietje als hij het odeur van een varken in de neus krijgt.[/quote]

De mijne heeft zelfs schrik van hangbuikzwijntjes Huilen van het lachen Ik was aan de hand aan het wandelen en heb er echt een halfuur over moeten doen eer hij erlangs durfde (zo'n schrikogen!) en in die tijd waren al 3 mensen uit hun huis gekomen om te vragen of ze moesten helpen Tong uitsteken

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:25

Harde wind, vind ze vreselijk en gaat dan enorm klieren, trekkers heeft ze een broertje dood aan en zet het op een lopen en vrachtwagens vanwege het kabaal dat die krengen maken. Dat van die trekkers is wel begrijpelijk, ze is eens per ongeluk aangetikt door een trekker. Maar het is niet handig omdat ze op het boerenland staat. En het spoor. Er is een druk spoor in de buurt en daar kan je niet bij in de buurt komen. Komt door een vroegere eigenaar die haar altijd dwong het spoor over te gaan en haar er desnoods overheen sloeg. Verder is ze eigenlijk heel makkelijk. Andere dieren zijn vooral interessant en de huisrat (de rat die zijn woning in haar box heeft gevestigd) is haar beste maatje. Oja, ze houdt niet van die ijzeren rijplaten voor trekkers.

sonjador

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:43

die van mij vind een paraplu eng en een stapmolen.
toen ik naar een anderen manege ging toen stond daar ook
een stapmolen en dat is toch eng hihihi?? die van mij springt
altijd op zij en zo maar dan loop ik gewoon door alsof er niets aan de hand is bij mij paardje werkt dat wel.

tamara45

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:45

Stenen in het bos en omgevallen bomen. Jaja die zijn heeeel eng.
En koeien dat is helemaal eng! Daar gaat ze echt niet langs. haha.

PK_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:48

Ik ben gelukkig in het bezit van een hele koele kikker, kijkt bijna nergens van op.. maar eendjes die opvliegen uit het water zijn echt heel eng Ja
Maar, mocht ze ergens van schikken staat ze stokstijf stil haha!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:51

Een stapel stoeptegels....

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:51

kano`s, zwanen, stippen/vlekken op de weg, trekkers en vrachtwagens, knalmoters..hard waaiend riet.. Clown

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:52

Die van mij vind de belijning op straat nog wel eens spannend. Dan denkt ze dat het nodig is er overheen te springen.

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:52

Ik heb normaal gezien ook een stoere koele kikker, maar laatst verschoot hij van een takje dat brak onder zijn voeten, van een haas die t hazenpad koos en van een wit hert

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 09:02

Ballonnen en kliko's zijn af en toe wel heeeeul eng, kijk uit hoor strax eten ze je nog op Nagelbijten / Gniffelen
ojaa, als er een trekker langsrijd is er niks aan de hand, maar je zal zo'n eng ding toch maar tegemoet moeten rijden Wow!
Nou dat is ook zooo eng Tong uitsteken ..
En ja, die opvliegende eendjes.. dat ken ik ook!
Verder is het vaak zo: als mn baasje het niet ziet, dan zie ik het ook niet.. en is het wel een rustig beestje Haha!