Zo'n lekkere tong in je gezicht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Cynthiaa

Re: Zo'n lekkere tong in je gezicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:06

Lenneke_ schreef:
Als mijn paard dat zou doen zou ik toch wel heel boos op hem worden. Zo dichtbij mag hij helemaal niet ongevraagd komen. Hij hoort op gepaste afstand te blijven.

Rebel_Jits bedoelt het misschien als grap, maar zo is het wel. Nu is het een lik, de volgende keer een hap en een derde keer gebeurd er misschien iets en springt hij per ongeluk boven op je.

Het is puur dominantie, als jij de leider bent mag een paard gewoon niet zo dicht bij jou in de buurt komen. Gewoon een stukje veiligheid en gehoorzaamheid.

Ben ik het wel mee eens.
Die van mij weet wanneer hij te ver gaat. Even likken mag, maar zodra ik wil dat die stopt moet die ook op gepaste afstand blijven Ja

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 18:09

Haha in je gezicht, nog nooit meegemaakt, lijkt me ook niet echt prettig Knipoog
Wel gehad dat ze handen likken.

FEST

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:15

idd.

ik denk dat het het zout van je huid is.

mijn paardje lebbert altijd heel mijn handen af als ik zijn stal in kom. Tong uitsteken

ik vind dit superlief, maar smerig. Tong uitsteken

Stardust0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 22:31

ben ik blij dat de mijne niet kwijlt en maar een klein tongetje heeft Clown Ik krijg alleen wel altijd meer eten van hem, want ik krijg grasresten mee.. Vork ik vindt het zo lief, maar weet ook dat het vanwege het zout is Clown

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 10:32

Ik heb hetzelfde aan de hand. Mijn hengstje likt niet aan alles, maar enkel aan mijn handen en mijn jas die ik altijd aandoe als ik naar de paarden ga. Gisteren heeft hij een kwartier aan mijn handen staan likken. Hij genoot er duidelijk van, hij stond te likken met zijn ogen toe. Volgens mij heeft dit dus niet met dominantie te maken, maar eerder aan een behoefte aan zout?

Zou het beter zijn als ik een liksteen voor hem koop? Niet dat ik het vervelend vind als hij zo staat te likken, want ik vind het best lief. Maar ik denk dat hij zo sneller begint met bijten, wat uiteraard niet de bedoeling is.

Lady1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 10:35

Mijn paard likt ook, maar dan op commando.
Kusje is een knuf met zijn bovenlip en zoenen dan pas likt hij echt!
Mijn honden doe het ook, ook op commando.
Vies vindt ik het absoluut niet, je hebt toch water en zeep....

Solar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:27

Haha, op je gezicht ROFL ? Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wel over mijn benen en laarzen Verward