Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meagen schreef:ze moet gewoon dat paard vast zeten en aleen maar bosrstelen wand ze wil van alles maar je kan niet alles met dat paard en zeker niet naar buiten aan de had hij is al een paar keer weg gelopen bij ons en dat blijft hij doen
meagen schreef:ze moet gewoon dat paard vast zeten en aleen maar bosrstelen wand ze wil van alles maar je kan niet alles met dat paard en zeker niet naar buiten aan de had hij is al een paar keer weg gelopen bij ons en dat blijft hij doen
Leuk, alleen vastzetten en poetsen echt een geweldige uitdaging voor zo'n paard! Zoek iemand met verstand van paarden, zo te horen hebben jullie nog niet genoeg ervaring. Anders zou je niet zo snel de moed opgeven.
Miss_Malfoy schreef:Hmmm, die hengstenketting lijkt me nogal gevaarlijk.
Wat als het paard zich alsnog losrukt, en op het halstertouw gaat staan? Dan kan ze mooi haar neus breken!
Liiesjjj schreef:Miss_Malfoy schreef:Hmmm, die hengstenketting lijkt me nogal gevaarlijk.
Wat als het paard zich alsnog losrukt, en op het halstertouw gaat staan? Dan kan ze mooi haar neus breken!
Dat kan met een gewoon halster ook.
Ze trapt er hard op, ze trekt haar hoofd naar beneden, verliest evenwicht en valt om.
Dan breekt ze niet alleen haar neus, maar als ze verkeerd terrecht komt nog wel veel meer.
Elma_ schreef:Dan moet je ook niet op bokt om hulp gaan vragen :p
Jij bent toch de TS.. of is mn pc gek aan t worden
Ik wou alleen ff wat tips en daarna met Gigi over gaan leggen wat handig is..
die tips kunnen geven maar er zijn blijkbaar mensen die zomaar ff mijn topic over nemen terwijl ik dat niet heb gezegt
. en ik vroeg tips geen commentaar
.. Misschien kent meagen haar beter maar misschien leer ik weidje wel beter leren kennnen ik verzorg haar inimmers en ik poets er zo vaak en ik loop zo vaan de wei door ik probeer zo veel mogelijk vertrouwen van haar tewinnen
.
Ik denk ook echt dat je aan de slag gaat met de tips die wij brengen en niet zit te wachten op gezeur. 

en ga gewoon lekker door met tips vragen!
Ik weet dat jij niet op geeft en een echte doorzetter bent (heb ik vandaag al gemerkt me Beauty) dus ga ervoor! Veel plezier met Weidelief!
maar goed