), zij denkt 'Joepie, ik krijg een snoepie' en komt in galop aangerend.Makkelijker dan achteraan blijven hobbelen als het paard geen zin heeft...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), zij denkt 'Joepie, ik krijg een snoepie' en komt in galop aangerend.
Pingel1989 schreef:Heeeeeeeeeeeeee Dabo super wat je gedaan hebt!! Je hebt iets gevonden wat bij jouw paard helptJippie!
Hopen dat ze zich de volgende keer ook in een keer laat pakken dan!!

En als ze dan nog niet komt en weg blijft lopen weet ik dat ze een rotdag heeft en dat werken geen zin heeft en blijft ze maar lekker staan
Potverdikkie!!
grmpffff
) en ik vind het altijd weer een uitdaging om ze te vangen.
Gelukkig had ik weer een stalgenootje meegenomen.
Mal paard!

Dabo schreef:Nadat ik mijn merrie vorige week vrijdag alle hoeken van het voorlandje had laten zien (freestylen, dus niet geslagen ofzo hoor haha) gaat het goed. Even afkloppen, maar sindsdien kan ik haar weer pakken.
sybje schreef:haha zou kunnen, ik weet het niet.Dabo schreef:Nadat ik mijn merrie vorige week vrijdag alle hoeken van het voorlandje had laten zien (freestylen, dus niet geslagen ofzo hoor haha) gaat het goed. Even afkloppen, maar sindsdien kan ik haar weer pakken.
Haha hier hetzelfde verhaal.. Is het dravers eigen?

(We hebben haar ook een jaartje tussen de oude dames gezet en daar werd ze al helemaal niet vrolijk van! haha maar we hadden der wel te pakken
)