zou mijn ex-pony mij herkennen na 6 jaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_00_0

Re: zou mijn ex-pony mij herkennen na 6 jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:33

Mijn shet blijft mij wel kennen zelfs als ik om 4uur snachts thuis komt en hij hoort mijn stem gilt hij nog even. Vork Mijn paard daar in tegen gaf geen kik toen zijn vorige eigenaresse na een week langs kwam. Nou was mijn mannetje geestelijk wel even in de war hoor. Ach gut Maar ook de man die hem altijd voerder negeerde hij laatst terwijl die best close waren. Als ik lang ben weg geweest krijg ik eerst geen reactie de 2e keer knuffelen we dan. Ligt er echt aan hoe belangrijk jij voor het beest bent.

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 17:44

speedy2008 schreef:
zoals mijn onderwerp, wil ik graag weten of mijn pony mij nog zou herkennen na 6 jaar,
ik heb haar toen af moeten staan door problemen thuis.
en nu ben ik eindelijk toe om haar eens te bezoeken.
na veel psychische klachten
zou ze mij nog herkennen??

groetjes

en ben je er al geweest?

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 20:17

ligt er aan wat voor band jullie hadden, ik heb vroeger een veulen gehad en die is op 3 jarige leeftijd verkocht aan een klein meisje, dat is nu al 4 jaar geleden maar ben er laatst nog geweest en toen wist ze precies nog wie ik was en kwam gelijk knuffelen en bromgeluiden maken.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 23:04

Mijn vorige paardje wilde mij niet meer herkennen toen ik haar doordat ik naar het ziekenhuis moest 3 maanden niet kon verzorgen, heel confronterend! Ze keek gewoon de andere kant op.....ze was dus gewoon boos.
Mijn paardje daarvoor herkende me na een paar maanden nog zo goed (ging langs nadat ik haar had verkocht) dat ik echt stond te janken in de wei .... Ik riep haar en ze kwam luid hinnikend aangalopperen, echt zo'n black beauty moment Cool En volgens haar nieuwe eigenaar deed ze dat bij hem dus echt nooit. Ze zag er verder gelukkig uit, keek ook goed naar haar nieuwe baas, maar ze kwam dus op me af rennen en legde haar hoofd helemaal over me heen en tegen me aan....pffff vergeet je dus nooit meer.
Mijn huidige paard begon echt hardverscheurend te hinniken toen zijn vorige baas wegliep, zo zielig voor haar!
Dus het kan maar zo dat ze je wel herkent.
Maar het kan dus ook dat ze dat niet direct toont.
ALs jij haar maar herkent Knipoog

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 23:13

MaaikeUshi schreef:
Mijn vorige paardje wilde mij niet meer herkennen toen ik haar doordat ik naar het ziekenhuis moest 3 maanden niet kon verzorgen, heel confronterend! Ze keek gewoon de andere kant op.....ze was dus gewoon boos.
Mijn paardje daarvoor herkende me na een paar maanden nog zo goed (ging langs nadat ik haar had verkocht) dat ik echt stond te janken in de wei .... Ik riep haar en ze kwam luid hinnikend aangalopperen, echt zo'n black beauty moment Cool En volgens haar nieuwe eigenaar deed ze dat bij hem dus echt nooit. Ze zag er verder gelukkig uit, keek ook goed naar haar nieuwe baas, maar ze kwam dus op me af rennen en legde haar hoofd helemaal over me heen en tegen me aan....pffff vergeet je dus nooit meer.
Mijn huidige paard begon echt hardverscheurend te hinniken toen zijn vorige baas wegliep, zo zielig voor haar!
Dus het kan maar zo dat ze je wel herkent.
Maar het kan dus ook dat ze dat niet direct toont.
ALs jij haar maar herkent Knipoog

Helemaal mee eens, bah zit best wel met tranen in mijn ogen. Verdrietig

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 23:18

mijn pony was altijd helemaal vrolijk als ik 3 weken op vakantie was geweest. ging ze helemaal door het dolle heen.
mn paard kan me nog geen dag missen dan staat hij heel sip voor zich uit te kijken. maar weet zeker dat die me wel gaat herkennen tel dat hij weggaat. ik voer ze ook maar ze vinden het even leuk als ik gewoon even kom kroelen of spelen

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 13:44

Het zou kunnen

Een vriendin van mij heeft 1 verzorgpony waar 2 shetjes staan.
1 poetste ik meestal als ik meeging. Maar dus niet echt een band.
maar toen ik na 4 maanden weer eens meeging herkende ze me direct en was blij om me te zien Knipoog

xcynth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 15:06

Ik hoop het natuurlijk wel voor je!
Opzich denk ik dat hij je nog wel herkent
Paarden hebben best een goed geheugen

XtamaraXth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:10

Ik hoop het wel voor je, je weet maar nooit!

X_fientje_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 12:09

heyhey,

Ik heb m'n pony 1,5 jaar geleden verkocht omdat ik er te groot voor was. Ben laatst wezen kijken naar hem. Ik dacht zal maar heel even z'n naam roepen, je weet maar nooit. En ja hoor de hinnik was zo luid en zo pakkend dat de tranen zo van m'n wangen liepen. En dan zeggen dat het de eerste keer was dat deze nieuwe eigenaars hem hoorden hinniken ... Lachen Ik ben ervan overtuigd dat ie mij nog kent.

Vorige keer ben ik nog een keer langsgeweest en hij stond op de weide de andere ponys aan het ambeteren. Ik aan het hekken en floot (zoals ik altijd doe als ik m'n eigen paarden uit de weide haal) en als een gek kwam ie recht naar mij aangegaloppeerd en luid hinnikend !!

Ik hoop voor je dat jouw paardje je ook herkent !