Ik heb een verzorgpaard die echt heel zielig keek, hij was toen ook helemaal niet happy.
Dat zag je gewoon door hoe hij keek, nu sinds 1 weekje ziet hij er veel beter uit en heeft ook meer energie, hij kijkt ook veel blijer uit zien ogen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

? Hij blijft wel gewoon vriendelijk hoor.
, zijn dan gewoon erg helder en staan gewoon anders dan als ze chaga is
, kan het niet eens goed uitleggen. Ook heeft ze altijd haar oren naar voren dan en is ze een stuk drukker
. FonsR1150GS schreef:Wat mij opvalt bij mijn verzorgpaard, als ik hem wat geef, brood of zo, heeft hij altijd zijn oren naar achteren? Hij blijft wel gewoon vriendelijk hoor.
Groeten Fons
, als het om eten gaat kan ze wel even vrolijk zijn en dan kunnen die oren niet verder naar voren volgens mij
. Ik zou niet weten wrom hij dat doet.. poiuytreem schreef:ik heb een soort gelijke vraag die denk ik goed bij dit topic past.
Hoe merk je, dat je paard het leuk vind om te wandelen, rijden etc.
Tijdens het rijden bijvoorbeeld, waar merk je aan of je paard het leuk vind om te doen of dat hij het doet omdat het gevraagd wordt.

. 
_June schreef:Mijn paard d'r humeur kan ik aflezen aan haar mond!
D'r oren heeft ze wel vaker gedraaid of opzij, daar hangen ze gewoon het lekkerst denk ik
Maar aan haar lippen kan ik zien in wat voor bui ze is. Als ze ontspannen 'hangen' is ze relaxed en goedgezind. Als ze stevig op elkaar gedrukt zijn is ze een beetje zenuwachtig of gewoon niet zo vrolijk. Komt er nog een 'frommel' bij haar neusgat dan weet ik dat ze héél slecht gehumeurd is
!!