Wie heeft er gelijk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marcaratie

Re: Wie heeft er gelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 10:22

maar als je voor een keer op een kleine pony gaat zitten als je een beetje te groot bent kan dat wel.

Maar als je echt veel te groot bent en te zwaar dan kan het wel problemen op leveren.

maar van heel even gana ze heust niet dood aan.

en wandelen met een pony is ook heel leuk!

Zo kan mijn vader met zijn of mijn paard echt uren lopen!!
En doet hij 1 van de paarden in de trailer.
Rijd naar het bos 10 km veder op
Laad het paard uit en wandelen maar.
Soms gaan we zelfs met allebei de paarden en gaan we pickniken(hoe je het noemt)
Laten we de paarden grazen (die de helft van het brood jatten)
Lopen we door het bos te praten is echt heel leuk.

En die paarden vinden het ook heerlijk!!
Gewoon aan een touwtje zonder ruiter op de rug door het bos lopen .

Hooft er niet om te denken hoe ze lopen.
Meestal lopen ze met de neus over de grond en stoten ze hun neus wel eens en is hun hele neus zwart.

Maar ik denk persoonlijk dat wandelen ontspannerd voor een paard is dan een buiten rit met ruiter op zijn rug.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 10:12

klein stukje met de shet had denk wel gekund.
maar als je het echt niet vind kunen wat er allemaal gebeurd.
waarom praat je dan niet met de eigenaar en vraag wat hij ervan vind?
of met het meisje en de eigenaar.dan kunnen jullie samen vats wel tot een overeenkomst komen.

erger me wel verschrikkelijk over reacties dat het niet uitmaakt hoe lang je bent.
zie zoveel kleine welshjes en shets met een te lange ruiter die bijna meelopen.
verschrikkelijk stuiteren omdat als je te lang bent die kleine pasjes verschrikkelijk zitten,
en dan pony lekker hinderen door dat gestuiter.
te lang is een net zo groot probleem als te zwaar imo.

CCPepitoCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 11:31

Misschien toch handig als je met de eigenaar en het meisje gaat praten over wat er fout gaat en hoe het verbeterd kan worden. En als het meisje dan nog steeds niet op komt dagen wanneer het hoort en alleen maar wil rijden dan toch eens gaan overleggen met de eigenaar of ze niet beter weg kan..

gekvanfleur: Als je wat te lang bent voor een pony is het geen ramp, zolang je maar niet te zwaar bent. Ben je wel echt veel te lang voor de pony dan kan ik me voorstellen dat je de pony kan hinderen in zijn beweging, maar over het algemeen is te zwaar zijn meer aan probleem dan te lang zijn. Gisteren heb ik een vrij kleine pony gereden waar ik wel wat te lang voor was, maar omdat ik licht ben kan het gewoon nog en de pony had er totaal geen last van.

Cindyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 21:30

In je profile schrijf je dat de Fries bijna 4 jr is.. misschien heeft dat meisje toch gelijk dat je met die Fries aan de slag kan gaan.
Wie heeft er bepaalt dat de tanden gelijk zijn aan een 2,5 jarige??

Blizzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 13:12

Cindyy schreef:
In je profile schrijf je dat de Fries bijna 4 jr is.. misschien heeft dat meisje toch gelijk dat je met die Fries aan de slag kan gaan.
Wie heeft er bepaalt dat de tanden gelijk zijn aan een 2,5 jarige??

Uhm een ander topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=158&t=888586

Dat in me profile klopt inderdaad dat had ik nog niet verandert
Ik dacht eerst ook dat Jitske ouder was maar nadat ik het gevraagt had geloof ik best dat ze misschien net 3 word/geweest is

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 18:13

CCPepitoCC schreef:
Misschien toch handig als je met de eigenaar en het meisje gaat praten over wat er fout gaat en hoe het verbeterd kan worden. En als het meisje dan nog steeds niet op komt dagen wanneer het hoort en alleen maar wil rijden dan toch eens gaan overleggen met de eigenaar of ze niet beter weg kan..

gekvanfleur: Als je wat te lang bent voor een pony is het geen ramp, zolang je maar niet te zwaar bent. Ben je wel echt veel te lang voor de pony dan kan ik me voorstellen dat je de pony kan hinderen in zijn beweging, maar over het algemeen is te zwaar zijn meer aan probleem dan te lang zijn. Gisteren heb ik een vrij kleine pony gereden waar ik wel wat te lang voor was, maar omdat ik licht ben kan het gewoon nog en de pony had er totaal geen last van.

ben het met je eens.
klein beetje te lang is niet zo'n ramp.
maar wat je vaak bij die welshjes enzo ziet wordt ik niet vrolijk van.

Blizzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-08 20:55

gekvanfleur schreef:
CCPepitoCC schreef:

ben het met je eens.
klein beetje te lang is niet zo'n ramp.
maar wat je vaak bij die welshjes enzo ziet wordt ik niet vrolijk van.

Haar voeten zouden bij de pony dr knieen komen dat vind ik te lang dus ik word er zelf ook niet echt vrolijk van als mensen het maar blijven vragen

CCPepitoCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 21:05

Dat is inderdaad wel erg lang ja..