Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cindyy schreef:In je profile schrijf je dat de Fries bijna 4 jr is.. misschien heeft dat meisje toch gelijk dat je met die Fries aan de slag kan gaan.
Wie heeft er bepaalt dat de tanden gelijk zijn aan een 2,5 jarige??
CCPepitoCC schreef:Misschien toch handig als je met de eigenaar en het meisje gaat praten over wat er fout gaat en hoe het verbeterd kan worden. En als het meisje dan nog steeds niet op komt dagen wanneer het hoort en alleen maar wil rijden dan toch eens gaan overleggen met de eigenaar of ze niet beter weg kan..
gekvanfleur: Als je wat te lang bent voor een pony is het geen ramp, zolang je maar niet te zwaar bent. Ben je wel echt veel te lang voor de pony dan kan ik me voorstellen dat je de pony kan hinderen in zijn beweging, maar over het algemeen is te zwaar zijn meer aan probleem dan te lang zijn. Gisteren heb ik een vrij kleine pony gereden waar ik wel wat te lang voor was, maar omdat ik licht ben kan het gewoon nog en de pony had er totaal geen last van.
gekvanfleur schreef:CCPepitoCC schreef:Misschien toch handig als je met de eigenaar en het meisje gaat praten over wat er fout gaat en hoe het verbeterd kan worden. En als het meisje dan nog steeds niet op komt dagen wanneer het hoort en alleen maar wil rijden dan toch eens gaan overleggen met de eigenaar of ze niet beter weg kan..
gekvanfleur: Als je wat te lang bent voor een pony is het geen ramp, zolang je maar niet te zwaar bent. Ben je wel echt veel te lang voor de pony dan kan ik me voorstellen dat je de pony kan hinderen in zijn beweging, maar over het algemeen is te zwaar zijn meer aan probleem dan te lang zijn. Gisteren heb ik een vrij kleine pony gereden waar ik wel wat te lang voor was, maar omdat ik licht ben kan het gewoon nog en de pony had er totaal geen last van.
ben het met je eens.
klein beetje te lang is niet zo'n ramp.
maar wat je vaak bij die welshjes enzo ziet wordt ik niet vrolijk van.