Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ooit een met de voorpootjes de lucht in zien komen?
En ik heb hem helemaal door de medische molen heen gehaald, dus wist zeker dat er niks aan de hand was.. Die heb ik iedere keer dat hij beet of trapte een tik met de zweep op zijn borst gegeven. Nu doet hij het dus niet meer
mieske schreef:Nou mijn hafje die werd ook dominant. Aan de hand liep hij te bijten en te trappen met zijn voorbenen. Hij probeerde zelfs op me te springenEn ik heb hem helemaal door de medische molen heen gehaald, dus wist zeker dat er niks aan de hand was.. Die heb ik iedere keer dat hij beet of trapte een tik met de zweep op zijn borst gegeven. Nu doet hij het dus niet meer
desney8 schreef:mieske schreef:Nou mijn hafje die werd ook dominant. Aan de hand liep hij te bijten en te trappen met zijn voorbenen. Hij probeerde zelfs op me te springenEn ik heb hem helemaal door de medische molen heen gehaald, dus wist zeker dat er niks aan de hand was.. Die heb ik iedere keer dat hij beet of trapte een tik met de zweep op zijn borst gegeven. Nu doet hij het dus niet meer
precies..als je hem maar de baas bent
leuk is het niet, maar ja soms moet je wel even laten weten wie de baas is.. Hij was gewoon verschrikkelijk aan het puberen
En ik heb hem helemaal door de medische molen heen gehaald, dus wist zeker dat er niks aan de hand was.. Die heb ik iedere keer dat hij beet of trapte een tik met de zweep op zijn borst gegeven. Nu doet hij het dus niet meer 
[/quote]
leuk is het niet, maar ja soms moet je wel even laten weten wie de baas is.. Hij was gewoon verschrikkelijk aan het puberen
[/quote]desney8 schreef:en wat voor een ras is het..
en hoevaak gaat hij naar buiten dan eigenlijk??
xADDICTEDx schreef:iig níét door te schoppen. Af en toe is een tik ook wel op z'n plaatst, maar schoppen gaat me echt te ver.
desney8 schreef:alleen in het weekend op wei?
en voor de rest van de week dan?
hoe veel uur per dag is ze buiten dan?
beantsje schreef:xADDICTEDx schreef:iig níét door te schoppen. Af en toe is een tik ook wel op z'n plaatst, maar schoppen gaat me echt te ver.
Waarom, wat wil je dan? Een opvoedkundig gesprekje? Hem in de strafhoek zetten?
Paarden in de kudde hebben een duidelijke gedragscode. Een paard dat lager in de rangorde staan, mag zeker niet een hogere wegduwen. Doet hij dat toch, dan kan hij rekenen op een rotschop.
Het scheelt natuurlijk wel waar je een paard schopt. Tegen de kont, boeg of ribben kan hij echt wel wat hebben hoor. Tegen de benen zou ik nooit schoppen en tegen het hoofd slaan doe ik ook niet.
Een paard wordt niet vals van een goed getimede en verdiende schop. Het gaat erom dat het voor het paard duidelijk is dat hij hem verdiend had en dat hij hem op tijd (altijd binnen 2 seconden) krijgt. Zeker arabieren hebben een sterk gevoel voor rechtvaardigheid.
't Is heel simpel, er kan er maar 1 de baas zijn. Als jij dat niet bent, heb je een groot probleem.