Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nickyu schreef:valt nog mee
Barmat schreef:Die foto van mijn ontwrichte knieschijf krijg ik niet voor elkaar om te uploaden helaas...
Ik vind het NIET meevallen... En ik vind het ook niet iets waar je zo gemakkelijk over kunt praten zoals je nu ogenschijnlijk doet, IK vertrouw niemand bij mijn shet in de buurt, ik hou mn hart vast als de buurkinderen de paardjes willen aaien!

Citaat:trekt hij je over het hele land als het moet.
nickyu schreef:Citaat:trekt hij je over het hele land als het moet.
heb je zijn halster touw onder het halster vast of aan de zijkant ?
ze trekken uit stilstand paar honder kilo weg !
probeer m voor te zijn en bv dmv touw aan de zijkant kan je m makkelijker omtrekken
touw oderop ,, zij duwen hun hoofd laag andere kant op en je hebt geen hol meer te vertellen

Maanling schreef:Of
Pas op: hier waak ik!
Met een plaatje van schoppende shet.
Nee.. Alle gekheid op een stokje.
Ik heb me nog redelijk ingehouden want, nouja, we zitten hier op bokt he. Dus al te stellig kun je maar beter niet overkomen.
Heel eerlijk?
Bij mij was ie al weggeweest.
En uiteraard heb je even verdriet, maar denk dat je al snel blij bent met de keuze die je hebt gemaakt. Elke87 schreef:@ nickyu. Op een gegeven moment moet het gevecht toch afgelopen zijn? En ik vind dit verhaal echt als vals klinken. Een paard hoeft zo gewoon niet te reageren, ook al doe je er niets mee.
)
. Maanling schreef:Tja Sannekeeee... als iets simpels als uit de wei halen al levensgevaar opleverd denk ik dat 'dingen met hem doen die veilig voor jou zijn' schier onmogelijk is...