Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lig in een deuk om die verhalen, zo herkenbaar.. 
whisperramse schreef:*klimt weer op bureaustoel* zo ik heb mijn dagelijks aanbevolen hoeveelheid lach weer even gehad, wat moest ik lachen om dit verhaaltjeJeetje, heb hier thuis ook zo'n kanjer staan
Als ie bokt, MOET hij een scheet laten.
Als je zijn hoeven uitkrabt, MOET er een scheet bij
Heb wel eens gehad dat mijn paard een scheet liet tijdens een buitenwandeling (ik ernaast) en werd toen beschuldigd van een oud vrouwtje dat ik niet zo luid mag protten
Probeer zo'n oudje maar eens wijs te maken dat jij dat niet bent
niet zo luid protten
.
.
Silletje schreef:Och dan kun je altijd nog zeggen, foei Bleshet is nog genanter als je het zelf doet
Silletje schreef:het is nog genanter als je het zelf doet

* wat een geweldig topic 
.
.....
....ze stonden al een paar dagen in vers gras en schijnbaar hadden ze wat last van de voerovergang?? Nou dat hebben we geweten....om de beurt in het ritme van de galop en of ze elkaar ook nog wilden overtrefffen in het geluid...
stel je toch voor...wat moeten die dan wel niet denken.....minkie schreef:Silletje schreef:het is nog genanter als je het zelf doet
welnee.. geef gewoon het paard de schuld!
Ikima schreef:Bij honden stinken die pffff-winden ook veel meer dan die knallers.

Pluizebolpum schreef:Ikima schreef:Bij honden stinken die pffff-winden ook veel meer dan die knallers.
Geloof me, katten kunnen er ook wat van...