Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Udella schreef:Hoeveel paarden heb je superXmacho?
hittepit_12 schreef:Udella schreef:Hoeveel paarden heb je superXmacho?
1 merrie, 1 hengst
kan ze leuk veulentjes mee fokken.
Wordt het volgende topic?
kattie schreef:ik hoop dat de omgang met je paarden niet hetzelfde is als de omgang met je toetsenbord...
superXmacho schreef:kattie schreef:ik hoop dat de omgang met je paarden niet hetzelfde is als de omgang met je toetsenbord...
zal je even uitleggen waardoor me spelling zo verkeert is :
vind Nederlands moeilijk en speling is helemaal moeilijk en snap er nix van waneer je nouw een d of een t gebruikt maar ja
niet iedereen doet hier GOM
suleilitha schreef:oorzaak drank misschien?
hittepit_12 schreef:Udella schreef:Hoeveel paarden heb je superXmacho?
1 merrie, 1 hengst
kan ze leuk veulentjes mee fokken.
Wordt het volgende topic?
superXmacho schreef:kattie schreef:ik hoop dat de omgang met je paarden niet hetzelfde is als de omgang met je toetsenbord...
zal je even uitleggen waardoor me spelling zo verkeert is :
vind Nederlands moeilijk en speling is helemaal moeilijk en snap er nix van waneer je nouw een d of een t gebruikt maar ja
niet iedereen doet hier GOM
swoeky schreef:suleilitha schreef:oorzaak drank misschien?
pinuts schreef:goh wou ik weer eens kijken in dit topic, wat intressant begon, is het nu een kinderruzietje aant worden, jammer jammer. Zullen we ontopic gaan of een slotje erop laten zetten?
pinuts schreef:Jah slotje dus.. vind de TS wel heel erg sneu..:S Goh het begon zo goed.. mjah waarschijnlijk een hopeloze puber..:S die wil laten weten dat ze drinkt blowt en met jongens van 18 fiets.. jammer..