in touw bijten, toestaan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

superwoman

Re: in touw bijten, toestaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 13:46

ulrike_1 schreef:
ik laat het hier niet toe. Vroeger wel maar dan krijg je paarden die ook in de teugels happen of stijgbeugelriemen.
Of een paard dat los staat op de trailer omdat hij zijn touw door gebeten had...

Dan moet het een hele lange rit geweest zjn óf een dun touwtje óf een paard met knaagtanden ROFL ROFL

Teugels zou idd goed kunnen, maar aangezien hij een bit in z'n mond krijgt en een neusriem, zal dat wel mee vallen.Snel aan het werk als alles om en aan zit Knipoog De stijgbeugelriemen laat hij wel met rust, want dan moet hij wel erg dom zijn om z'n kop om te draaien als ik bezig ben Clown

Annja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:18

Nee mijn pony mag dat niet doen want dat touw gaat dan kapot en dadelijk eeet ie er iets van op !!
of het klipje ( waar je het touw ee vast maak aan het halster) dat kipje kan gevaarlijk zijn dat ijzer in je mond en als jedan een flink trekt dan doet het pijn ( en dit kan je niet vergelijken met een BIT)

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:19

nee, straf het meteen af Lachen
Hij mag het zowiezo niet doen, en omdat het een hengst is, ben ik nog strenger Clown