Kan een paard een persoon niet aardig vinden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Orchidee21

Re: Kan een paard een persoon niet aardig vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 12:54

mijn vorige ruin vond mijn vriendje niet aardig. Heeft hem zelfs bijna in de waterbak getrapt. Toen was het kiezen... de ruin eruit of vriend eruit. Heb maar een ander paard gekocht..anders werd het te gevaarlijk.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 13:15

Het kan natuurlijk gwn niet klikken .. ?

Snuitje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 15:01

Soms mogen paarden bepaalde mensen niet maar hier zit mijns insziens altijd wat achter. Een vervelende ervaring met die persoon of een persoon dat daar veel op lijkt. Ik geloof niet dat een paard vanuit het niets een hekel krijgt aan sommige mensen! Alhoewel..ik hoef bij sommige mensen ook maar hun gezicht te zien en dan weet ik genoeg Knipoog

ingridge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 19:17

Mijn merrie heeft een hekel aan mannen (nu na elke dag er mee bezig te zijn (buiten/binnen zetten) accepteerd ze de stalhouder - soms ook niet en loopt ze weg), ze heeft een schurft hekel aan de mannelijke dierenarts terwijl de vrouwelijke DA bijna altijd de spuiten zet.
Haar zoon daarentegen, nu bijna 1 jr, is een allemans vriend en zelfs de DA is ok. Terwijl de DA in het begin wat achterdochtig was want de DA kent zijn moeder (liever niet *LOL*.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 19:21

Mijn merrie kan het echt niet vinden met haar vorige eigenaar, echt heel bizar. Maar zodra de vorige eigenaar in de buurt komt, gaan d'r oren plat in haar nek, en loopt ze het liefst zo ver mogelijk weg. Als ze op stal staat, draait ze haar kont naar haar toe en dreigt ze te slaan. Dus ik denk wel dat een paard een soort voorkeur heeft van wie ze wel en niet mogen Tong uitsteken