Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). Bij de poetsen en in de gang wijkt hij voor mij en op commando's. In de bak lijkt hij gewoon blind en doof.

ponyzotje schreef:Maar ik vind, mijn excuses, een longe hetzelfde als een leadrope. En een carrot stick is een zweep. Een paard kent het verschil toch niet, aan mij om het juist aan te brengen.
Bedankt voor je toevoeging en het is wel degelijk zo dat hersentumoren ed tot volkomen onvoorspelbaar gedrag kunnen leiden, soms is er geen andere optie... 
ponyzotje schreef:Geloof me Cassidy, ik heb al veel topics van je gevolgd (je reacties bedoel ik), ik heb boeken liggen (en gelezen) van Hempfling, Roberts, Parelli, Voest, en heb eruit gehaald van ik nodig heb. Het werkte al bij verschillende paarden, maar met deze weet ik gewoon geen raad.

.

[/quote]
Lord_Ik schreef:Al geprobeerd een touw door het halster heen te halen ipv vastklikken?
(en pijnlijk!!!)Citaat:Filmpjes gaan nu online, zal wel even duren, een heeel mooitje waar ik vol op mijn gezicht ga dus het wordt ook wel lachen (en pijnlijk!!!)

)
Maar dan moest ik maar geen paardenhandschoenen nemen he. Ik had 'm sowieso niet kunnen houden. En heb tenminste geen blaren dus da's wel heel positief!
Blijf wel lief, ik doe echt mijn best voor hem... 
. Maar je hebt gelijk.
Maar dat zal echt heel snel beteren als hij zo mooi blijft meelopen in de piste, want dat was erg flink van hem! Je hebt volkomen gelijk dat dat erg beklemmend is.
. Ik beloon ook erg veel zie bvb het filmpje, voor hij me meesleurt ga ik echt 'jaaa braaaaf' zeggen enzo. Ik streel hem ook veel om hem rustig te stellen.
.
, en als ik hem alleen maar zelf laat lopen loopt hij zich te pletter dus moet ik hem afremmen. Maar ik straf hem niet en jut hem niet op.
, ook een stukje zonder af en toe belonen gedaan. Af en toe maakte hij zich sterk (nek strekken), maar het was te doen. Had er wel iemand bij voor het geval dat. Ben wel tevreden.