Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nieek14 schreef:schrikt je pony als je naar 1 kant van de bak loopt?
misschien ligt of staar er iets waar ze bang voor is.. anders ga dr een paar rondjes langs met de draf, als dat goed gaat galloperen .. ik heb vandaag vrijgereden ..en me pony schrok ook 2 keer.. en ging dan vet hard! harder dan dr normale galop.. ze schrok ergens van .. maar ik weet niet waarbvan want dat heeft ze normaal niet
Nieek14 schreef:ze wil er dus gewoon niet lopen?
Virginia123 schreef:Moet ik weer helemaal op nieuw beginnen en eerst een paar weken ofzo niet rijden en alleen wat knuffelen en wandelen ofzo?
Zodat onze band een beetje sterker word? Of wat raden jullie aan?
meggiemeg schreef:Virginia123 schreef:Moet ik weer helemaal op nieuw beginnen en eerst een paar weken ofzo niet rijden en alleen wat knuffelen en wandelen ofzo?
Overnieuw beginnen is wel een goed idee van je maar doe het niet alleen want de kans is heel erg groot dat je weer in hetzelfde vervalt.
De fout die je nu gemaakt hebt (er van uitgaande dat je pony helemaal gezond is en het is een rangorde probleem) ga je dan hoogstwaarschijnlijk weer maken omdat die voor jou logisch is om te maken.....
Maar is je pony al na gekeken, is er al gekeken of je zadel goed past?
Virginia123 schreef:Moet ik weer helemaal op nieuw beginnen en eerst een paar weken ofzo niet rijden en alleen wat knuffelen en wandelen ofzo?
Greetsje schreef:Zoals al eerder gezegd is: past je zadel wel goed? Je zou eens een fysio je paard na kunnen laten kijken. Dan weet je tenministe zeker dat er niets aan je paard mankeert en dat je het rijtechnisch op moet lossen.
_bloempje01_ schreef:waarom bouw je geen band op door met elkaar te zijn en te wandelen enz. bouw je dan alleen een band op als je samen werkt en af en toe een tik krijgt?:S
. succes.