_June schreef:@Alicia2u: Ja dat kan idd ook, zou het schelen als ze tijdens het eten het paard naast haar niet kan zien?
Zodra ze haar halster omheeft en ik haar vastheb is er niks meer aan de hand, buiten ook niet. Alleen als ze los in haar stal staat en ik er voor/in sta...
Heb d'r een tik gegeven als ze me beet, d'r genegeerd. Maar dat werkte niet.
Klikt een beetje als mijn paard en daar zit nu een plank bij de voerbak werkt prima voor mij en als ze eten kunnen ze elkaar niet zien en als ze allebei nu klaar zijn staan ze weer samen te zwijmelen ipv naar elkaar te happen en te slaan. en als je paard je een x weer bijt geef eens een echte tik en en geen tikje de mijne deed dit ook en heb haar een keer flink op haar donder( ik heb haar ook weer niet mishandeld hoor) gegeven dus terug op haar plaats gezet en nu is er niks meer aan de hand.
2 x 1,5 brok is dat niet een beetje veel ? Ik heb mijn paard (1.62m) op 2x 0,5 brok staan en nog levend en dik zat.misschien een idee om andere brokken te geven want als je paard zoveel brok krijgt moet er ook heel veel ruwvoer tegen overstaan om de juiste balance te vinden.