Hij trekt zich echt nergens wat van aan!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HorsesWoman

Re: Hij trekt zich echt nergens wat van aan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 08:33

ik ben wel te groot maar ik rij ook niet meer op ze , dat doet mijn zusjes > die is best klein..En op de ene kan ik alleen nog stappen om dat hij al oud is.. Daar kan ik nog wel rustig op zitten..Tong uitsteken

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 08:44

het spijt me, maar nee. kijk eens naar die foto waar je tussen ze in staat... je kunt er echt niet meer op, dat Bart ouder is maakt het eerder erger dan minder erg. ik zou het gewoon niet meer doen, de paardjes kunnen er serieuze rugklachten van krijgen of andere blessures oplopen.

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 00:23

Inderdaad. En in je eerdere posts zeg je steeds dat je wel op ze rijdt... Ik denk dat je 't voor Bartje alleen maar erger maakt als je er zelf op gaat zitten. En er zijn zoveel andere leuke dingen die je met Shetlanders kunt doen! Je doet al aan NH, maar je zou bijvoorbeeld ook vrijheidsdressuur kunnen proberen, of ze voor een karretje zetten. Daar hebben de pony's en jij misschien ook wel, vast veel meer plezier van! Lachen

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-08 09:18

Ik kan er nog wel op zitten , daar heeft hij echt geen pijn aan ofzo..En ik kan er nog kwa gewicht op , maar ik doe het ook niet meer ... Ik wandel alleen nog met ze.. ! En op Bartje heb ik vroeger alleen nog maar gereden.. nu Echt niet meer..
En voor een karretje mag niet van de iegenaren , maar de rest is wel een leuk idee.. !!!

Djoena

Re: HIJ TREK ZICH ECHT NEEEEERRRRRRRRRGGGEEEEENNSS wat van aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:39

vampiregirl schreef:
istie wel ingereden Clown als t beest geen benul heeft van wat er van m verwacht word...

daar dacht ik dus ook meteen aan Haha!

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 17:53

Hooi Allemaal , ik heb dit topic een super tijd geleden geopend en ik kan zeggen dat het nu best goed gaat ! We hebben hem nog 3 keer laten onderzoeken , de eerste 2 , konden het probleem niet vinden , maar de 3e , voelde aan zijn rug en tadaa , dat was het probleem , zijn rug was niet sterk , en het deed pijn ! Dus wij zijn toen gestopt met rijden !

Dus ik ben anders met hem aan het werk gegaan. Aan de hand springen was zeker geen suc6 , maar vrijspringen vond hij super ! Dat doet hij dus soms nu. Maar dan laten wij hem de keus of hij springt of niet ! Ook ben ik nu ong. 4 weken bezig met grondwerk en ook dat gaat super ! Hij volg me al heel erg goed , en loopt me echt overal achter aan ! Onze band is ook veel beter geworden !
Maar ik maak denk ik binnenkort een filmpje van ons ! Die laat ik dan wel zien hier !!
( Ik denk dat ik het grond werk ga filmpen en mischien het vrijspringen ! )

Groetjes !

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 09:59

Mmm, ja, dat zeiden Merrieveulen en ik toch ook al in onze posts? Je bent gewoon te groot. Nou ja, ik ben blij dat je 't van een dierenarts wel aanneemt... Maar waarom open je dan eerst een topic op bokt als je toch niks met die adviezen doet? Ach, ik ben blij dat 't nu tenminste goed gaat!

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 10:56

Sorry , maar mensen , ik heb nooit op bartje gereden !
Sinds ik kwam , een paar keer , maar toen was ik 8 !!
En ik rij er al 5 jaar niet meer op...
Bedank voor weer een valse beschuldiging !

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 22:04

sannekeee schreef:
We hebben hem nog 3 keer laten onderzoeken , de eerste 2 , konden het probleem niet vinden , maar de 3e , voelde aan zijn rug en tadaa , dat was het probleem , zijn rug was niet sterk , en het deed pijn ! Dus wij zijn toen gestopt met rijden !

Groetjes !

toch staat er dit, ná het onderzoek waaruit het rugprobleem naar voren kwam is er dus gestopt met rijden. ik zeg niet dat jij erop zat, maar in ieder geval wél iemand die ongeschikt is om te rijden op deze pony, dat moge duidelijk zijn. ik ben blij dat dat nu niet meer gebeurt en dat het lekker bij grondwerk blijft, tenslotte kan je daarmee net zoveel lol hebben.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 12:32

Hooi !!

Ik zal het nog even uit leggen !

Ik heb er niet op gereden een ander meisje wel , maar die paste er echt wel op. Maar voor dat wij ze verzorgde , reed er iemand op die zoo veel te zwaar was , daarvan heeft hij waarschijnelijk de rugproblemen van over gehouden. Nu we er achter zijn , rijd er niemand meer op. En niemand gaat er ook meer op rijden !

X.