Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Jennyxx schreef:Mijn paardje had niet zo'n leuk oud & nieuw... De eigenaresse van het paard dat naast hem op stal staat, besloot om 23:50 uur om haar paard weg te halen en in een andere stal te zetten. Mijn paardje bleef alleen achter en ging natuurlijk helemaal uit zijn dak en dan moest het enge vuurwerk nog beginnen. Hoe egoistisch kan een eigenaresse zijn...
Ik heb mijn paard toen maar snel uit zijn box gehaald en voor de box van mijn andere pony gezet. Maar dat betekende dat hij dus gewoon in de buitenlucht stond met al het vuurwerk en knallen. Ik had zo met hem te doen dat er precies om middernacht een traantje over mijn wang biggelde..
. Ze stonden er redelijk rustig bij, iig rustiger dan ze 's middags waren in de wei.. (de hele tijd op kijken en weglopen ect.). Ik had ze flink wat hooi gedaan, en om 11 uur weer flink wat bij gedaan.. Toen ik rond half 1 keek stonden ze met z'n allen rustig buiten te eten
.
. traan_beauty schreef:En over die ontsnapte pony waarbij de inzittende ook is overleden, wat natuurlijk héél erg is.. Maar een paard in een kleine ruimte opsluiten, terwijl hij doodsbang is en normaal gesproken in de wei staat is ook niet zo slim.. Hoewel dat wel veiliger is voor de mede mens.
potverdikkie schreef:traan_beauty schreef:En over die ontsnapte pony waarbij de inzittende ook is overleden, wat natuurlijk héél erg is.. Maar een paard in een kleine ruimte opsluiten, terwijl hij doodsbang is en normaal gesproken in de wei staat is ook niet zo slim.. Hoewel dat wel veiliger is voor de mede mens.
Ik denk dat het ook veiliger is voor het paard/pony zelf. Nu is het paard dood, amders was ie misschien al beschadigd in het aller,allerergste geval.

Ben even gaan kijken. Maar mijn paard was best bang