Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnnemiekvM schreef:Pennyalarm?
Liseef schreef:Niet slaan, gewoon heel snel met hem meedraaien, zodat je uiteindelijk toch bij zijn hoofd komt.
feliciaa schreef:Liseef schreef:Niet slaan, gewoon heel snel met hem meedraaien, zodat je uiteindelijk toch bij zijn hoofd komt.
Erg gevaarlijk hoor! Als het paard met zijn kont naar de deur staat, staat hij dus met zijn hoofd naar de achter kant van de stal (duhh), als jij dan naar zijn hoofd toe loopt kan je niet snel naar de deur komen, en heeft het paard dus de kans om je in een hoekje te drijven en je een flinke mep te verkopen!!
tamaartjeee schreef:feliciaa schreef:
Erg gevaarlijk hoor! Als het paard met zijn kont naar de deur staat, staat hij dus met zijn hoofd naar de achter kant van de stal (duhh), als jij dan naar zijn hoofd toe loopt kan je niet snel naar de deur komen, en heeft het paard dus de kans om je in een hoekje te drijven en je een flinke mep te verkopen!!
er zijn maar weinig paarden die dat zouden doen.. als je gewoon snel bij z'n hoofd bent en de teugels om z'n hals doet zal hij niet zo snel wat doen..
tamaartjeee schreef:Erg gevaarlijk hoor! Als het paard met zijn kont naar de deur staat, staat hij dus met zijn hoofd naar de achter kant van de stal (duhh), als jij dan naar zijn hoofd toe loopt kan je niet snel naar de deur komen, en heeft het paard dus de kans om je in een hoekje te drijven en je een flinke mep te verkopen!!
AnnemiekvM schreef:Pennyalarm?
Lies_Tijger schreef:oke, daar heb je gelijk in.
voel me nu alleen een beetje ongemakkelijk omdat ik dus iets fout heb gedaan en dat is dus nooit mijn bedoeling. maar het is fijn dat ik hierop ben gewezen maar geeft toch een slecht gevoel.