Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

terwijl ze odet toch al 9 jaar heeft!!)
)
, Flash word overigens in mei alweer 5 jaar.
blensink schreef:@Waratje bedankt voor je antwoord en je tips, Flash word overigens in mei alweer 5 jaar.
Je kunt wel merken dat hij nu echt kan leren en niet meer overdonderd wordt door wat je doet. Hij is ook echt laat met volwassen worden in zijn koppie, een jaar geleden ging hij heel anders met dingen om dan nu. Het is een erg leuk en leerzaam proces om te volgen.fan_kay schreef:bij mij is op stal alles goed maar mijn verzorgpony is net onder het zadel en wil nog wel is eigenwijs zijn maar ze wil gewoon der eigen zin doen en dramt der eigen zin lekker door maar we laten der niet winnen en gaan door met rijden tot ze toegeeft
.
Verder heb ik er niet echt problemen mee, ik weet dat hij het eng vind en hou er dan ook rekening mee.

nouja uiteindelijk stapte ik er dan toch maar af en dan het ook nog 1 x proberen maar toen sprak ik er even streng toe en toe liep ze braaf mee!

Als ik zn wei in twee wil verdelen door een draad, kruipt hij er altijd gezellig onder naar de andere kant. Hij heeft er zelfs geen reden voor, want zn eten, water,... staan allemaal aan de andere kant.. We kunnen helaas geen elektriciteit op de draad zetten, we hebben wel al geprobeerd drie draden onder elkaar te spannen, en nog kan hij eronder kruipen! En ik heb het hier niet over een shetje ofzo
Hij steekt gwn zn neus onder de onderste draad (zo'n 20cm boven de grond) en dan met een enorme nekzwaai gooit hij de draden min of meer omhoog en kruipt er dan onderdoor.. We hebben ook al verticaal linten opgehangen aan de draden, maar dat hielp maar even.. K heb ondertussen maar aanvaard dat ik elke ochtend zn rommeltje moet opruimen en de (uitgerokken) draden af en toe moet vervangen, gelukkig is hij totaal niet koliekgevoelig dus als hij in de lente een hoop jong gras binnenkrijgt op die manier is het niet zo erg.