altijd met oren naar achteren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

Re: altijd met oren naar achteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 13:43

heeft ze geen pijn in haar rug of benen?

Mijnnerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 17:38

Itsmy1987 schreef:
volgens mij heeft ook elk paard een andere oorstand, sommige leggen de oren extreem naar achteren en zijn super lief verder Knipoog

Indd, wij hebben ook van die paarden. Dan leggen ze hun oren een beetje naar achter maar zijn ze nog steeds supervrolijk. Alleen ik weet niet of het hier gaat om plat in de nek of een beetje naar achteren, want dan luisteren ze naar je en hebben ze hun aandacht bij je. Wij hebben wel een beest op de manege die dan ook echt boos kijkt met dr ogen als ze dr oren naar achteren heeft. Dan is ze wel echt boos. Ik denk dat het echt aan de pony ligt ofzo.

iris444

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:43

als ie zijn oren naar achter aan het doen is zoals op de foto dan is dat omdat ie aan het opletten is wat jij aan het doen bent dus hij let op jouw daar is niks mis mee het is alleen maar fijn dat betekend dat ie bezig is met jouw en niet met iets anders

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:12

iris444 schreef:
als ie zijn oren naar achter aan het doen is zoals op de foto dan is dat omdat ie aan het opletten is wat jij aan het doen bent dus hij let op jouw daar is niks mis mee het is alleen maar fijn dat betekend dat ie bezig is met jouw en niet met iets anders

indd, als jij heel geconcentreerd bent ga je ook niet lachen.. Haha! Knipoog