celticpony schreef:(binnen 3seconden handelen)
Dat is wel heeeel ruim genomen hoor
Zeg maar gerust 1,5 als het niet minder is.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
celticpony schreef:(binnen 3seconden handelen)
celticpony schreef:ja,maar dan moet je wel heel snel van begrip zijn
(benieuwd naar de foto's)
Van 1.05 oid. kseniya schreef:ik weet niet of iemand dit al voorgesteld heeft
maar ik zou eens proberen een join-up te doen.
Zoals jij al zei "moest het de eerste keer zijn dat er een zweep bij hem gebruikt was zou hij op zijn minste schrikken van een tik" Als ik jouw verhaal echter lees is het alsof hij al wat ervaring heeft met de zweep.
Miss dat zijn vorige eigenaars het vaker gebruikten dan het nodig was en niet echt op de correcte manier? Zou ook verklaren waarom hij niet veel aandacht heeft voor jouw en waarom hij alleen maar komt als jij je dominant tegen over hem opstelt.Miss weet hij niet beter en vind hij het raar als jij je klein maakt ( in alle betekenissen van het woord) Als ik met zo'n paard te maken zou hebben zou IK eerst aan dezelfde dominantie lijn proberen te komen (dit door middel van grondwerk, leidoefeningen -zoals jij die al gedaan hebt -of misschien zelfs als jij tijd hebt hem gewoon in een afgesloten ruimte zetten (paddoque of een grotere stal) en er gewoon zelf bij gaan zitten en dan geleidelijk aan de dominantie op mij nemen maar dan wel met een paard dat wilt meewerken en jou interressant vindt.
Is maar een raad hé
Groetjes Kseniya