Help! Wat te doen als paard zijn deken in repen scheurt?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jeanette

Re: Help! Wat te doen als paard zijn deken in repen scheurt?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:34

Ben ook tegen zo'n halsrek. Heeft deken slopen ook niet een beetje met de leeftijd te maken? Die van mij heeft ook al heel wat dekens gesloopt, maar nu ze wat ouder wordt gaat dat gelukkig ook beter.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 07:38

Een mondflap, zo'n bijtbakje kunnen ze nog hun deken mee vastpakken als ze willen. Dan zou je een echte muilkorf om moeten doen.... nadeel is weer dat hij denk ik dan uit een emmertje moet gaan drinken, weet niet of dat in de drinkbak past...en Ach, zo'n halsrek valt best mee,
we hadden een palomino quarter die zichzelf sloopte, beet zichzelf in de borst en schouders, paard stond in de kluisters en met zo'n rek om.(Dit probleem is inmiddels opgelost, dus nu heeft hij het niet meer)
Hij werd er heel handig mee, kon gewoon liggen, rollen, krabben etc met dat rek om en de kluisters...

Verder geeft je paard denk ik aan dat hij een dek gewoon nog te warm vindt...even wachten nog, tot hij het echt koud heeft en dan opdoen kan een optie zijn.
En anders kost het gewoon veel geld....elk jaar een nieuwe deken kopen..

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 07:53

Mijn paard houd de dekens gelukkig netjes heel. Ze heeft de hele winter geen deken om gehad, dat is natuurlijk het makkelijkst. Clown
Maar anders bij jouw geval;
Canvas deken
Dat spul om erop te doen.

Succes! Kusje

irishaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-07 15:07

jeanette schreef:
Ben ook tegen zo'n halsrek. Heeft deken slopen ook niet een beetje met de leeftijd te maken? Die van mij heeft ook al heel wat dekens gesloopt, maar nu ze wat ouder wordt gaat dat gelukkig ook beter.

Hij is 11 Haha! , dus daar zal het wel niet mee te maken hebben, maar ik ga iig hard op zoek naar een canvasdeken!

xTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 15:01

canvas deken, of gribbox..
alleen licht het er bij die laatste wel een beetje aan wat voor spul je in de stal hebt liggen,
want het plakt!