Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
femmefatale1 schreef:Mensen, natuurlijk moet men blijven oefenen, maar een trauma is niet 123 verholpen.
De TS vraag om een nood-oplossing omdat het paard nu echt naar de smid moet..
Dat van die doek over de ogen is een goeie oplossing, maar doe wel voorzichtig, het kan zijn dat ze (omdat ze nu helemaal niks ziet) nog meer gaat flippen, als haar been wordt aangeraakt.. beetje paard en situatie afhankelijk..
Dank je dat het zo verwoord. Krijg opmerkingen over professionele hulp en noem maar op. Maar ik heb een spoedprobleempje op te lossen. 
Marcella_e schreef:die heeft 2 maanden van mij gehad. En ik verwacht geen quick fixes. En de prof stond voor afkorting professioneel dus niet iemand die met een knip van zijn vingers alles oplost.
Marcella_e schreef:Dank je wel Cassidy. Ik ga gewoon me best weer doen! En in ieder geval zorgen dat ze binnen een week bekapt word. Beestje moet in ieder geval goed op haar voetjes staan
jodi schreef:Heb je het over de merrie die je te koop aanbied?Geen reclame in dat geval...Ik wens je veel sterkte en geduld in ieder geval.
moet me onderschrift nog aanpassen, maar zoals ze nu is verkoop ik haar niet particulier
hyppolyte schreef:Hoe heet ze zelf? M'n stalgenoot komt zaterdag terug van vakantie dus voor die tijd kan ik het nog niet vragen, maar ik zal haar even uithoren over het hoe en wat. Als ze inderdaad zonder ijzers staat is dat wel heel handig, dan kun je in ieder geval proberen om haar zo veel mogelijk op harde ondergrond te laten stappen en draven (als dat mogelijk is op het erf bijv.), dan slijten ze in ieder geval wat meer af en dat scheelt je toch wel wat tijd met naar de hoefsmid gaan. Ben toch ook wel heel benieuwd wat er mis is gegaan met haar, ken toch aardig wat lastige zenuwpezen, maar zo extreem dat er geen land mee te bezeilen is hoor je toch niet zo vaak. Hoop dat het bekappen in ieder geval lukt en ik pm je zodra ik iets weet.
Marcella_e schreef:Ze is ruim 5 jaar oud dus het is geen echt heel erg jong paard maar. Osteopaat kan natuurlijk altijd even kijken! Maar ze is helemaal erg rillerig ook met aanraken op de hals dus niet alleen de benen als zijn die wel het ergst.