Hoe was je paard na je vakantie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Axel_x

Re: Hoe was je paard na je vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 22:15

Topper_Axel schreef:
Aan mijn paardje heb ik wel behoorlijk wat veranderingen gemerkt. Mijn verzorgster kreeg steeds meer problemen met em! Hij wilde niet meer terug de wei in na een wandelingetje en hij weigerde musli te eten (dat heeft hij wel al vaker gedaan) terwijl hij dat toch echt nodig heeft. Toen ik terug kwam was ie ineens weer helemaal soepel hij was blij dat ie weer mee mocht met me naar buiten lekker wandelen (hijs nog jong) en hij ging net zo vrolijk weer terug en wonder boven wonder at hij alsof ie al maanden niks gehad had. En ik was ook 2 weekjes weg dus!

Hij was je toen gewoon blij om te zien ja Haha! Want eerst toen ik alltijd naar hem toe liep draafte hij afentoe weg ! ben een keertje 15 minuten bezig geweest om hem te pakken ! En nu loopt hij gewoon weer naar me toe Haha!

__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 12:40

hij deed gewoon Tong uitsteken

__Sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 12:48

hij deed zoals altijd

elizahbep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 22:06

mijn haflinger merrie is heel blij en opgewekt en met rijden hobbelt ze egt heel erg (ze danst dan een beetje door de bak) maar ze is ook heel zacht in de mond en te goed voor me been als ik dan wil stoppen en ik geef een ophoudig dan staat ze egt op de nood rem en als ik maar iets te veel met mijn been drijf zit ze gelijk in de galop.
dis ik meestal 2 dagen daar na weer over hoor

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 22:08

Ik heb geen eigen paard, maar rij voor anderen. Eigenlijk als bijrijdster, maar komt er vrijwel altijd op neer dat ik de enige ben die rijdt. Maar goed, na 2 weken ging ik weer s rijden op mn vaste paardje. Wow, wat stijf was ze weer. Daar heb ik nog wel ff werk aan om haar weer soepel te krijgen.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 00:05

Mijn vader en broer hebben gelukkig heel goed voor mn paardje gezorgt, ik kreeg elke dat wel een update per sms of mail.

Hij was toen ik terug was wel wat happerig (tja broer en paps geven graaag noepies uit de hand Haha!), maar dat had ik er zo weer uit.
Verder was hij niet anders dan anders.
Hij komt altijd heel hard naar het hek gedraafd als hij mij ziet, dus ook toen ik terug kwam van vakantie
En verder anders? Jaaaaa hij was in die 2 weken tijd 3 cm gegroeid!!! Haha! Haha! Haha! (heb een twenter) dus het was ineens een hele grote vent geworden Haha!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:13

Gewoon zo als ze normaal ook reageren. Een blije hinnik en ze komen naar het hek. Ze zijn goed verzorgt door 2 buren van me en ze hebben zelf dus ook lekker vakantie gehad.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 12:17

Ik ben maar een weekje weggeweest, maar toen ik naar m'n paard toe ging rende die gek nog weg ook. Tong uitsteken Doet ze altijd, even een paar keer wegrennen, schijnt ze op te kicken ofzo.. Rolleyes
Maar dat doet ze bijna altijd dus ze gedroeg zich precies zoals gewoonlijk. Ook met rijden.

brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 13:46

ik heb altijd een naar gevoel, ik ben dan bang dat ze denken dat ik ze in de steek laat maarja mn paard was naar mijn vakantie juist weer blij me te zien ging hinniken dus dat is wel een leuk welkomscadeau!

Labje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:18

Aan mijn haffie was niet zo veel veranderd, heb een hele goede verzorgster die het al meer als een jaar doet dus die had ze. Ze was wel erg blij me weer te zien :-D Hinikken en aan komen rennen als een gek.. gelukkig, zo weet je toch maar weer dat ze nog steeds van je houden Knipoog

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:24

Ik ben twee weken weggeweest en toen ik het weiland in kwam keek hij echt van; hey, ben je er weer? Kwam meteen aanlopen, uitgebreid begroet. De rest van de dag alleen maar omkijken of ik er nog was en de hele dag paniekerig doen als ik even het hoekje omging. Haha!

Zo lief, voelde me helemaal goed. Haha!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 18:10

Geloof dat ze ondertussen al op vakantie is Bloos tenminste daar hoorde ik dr zusje over op bokt Knipoog

Noppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 18:15

Ehm, meneer was een beetje chagerijnig. Gaf ook eens een bokje om te laten zien dat hij toch echt een beetje beledigd was... Nagelbijten / Gniffelen

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 15:13

Hij kijkt dan weer helemaal gelukkig en vrolijk als ik er weer ben want hij weet tenslotte wie hem alle aandacht geeft. Verder gaat het rijden vaak wel rot de eerste dagen maarja dan heeft hij ook 2/3 weken niet gelopen.

_Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 17:08

Wij hadden ons Andor naar kennissen gebracht, heeft het daar goed gehad. Hij was alleen een beetje vies, haha xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 17:11

Die van mij kwam eerst heel hard hinnikent op me afgerent om vervolgens zeer tegendraads en verontwaardigt te doen maar wou absoluut niet meer bij me weg! Vork
Als ik hem dan in de wei zette dan bleef hij heel de tijd bij het hek lopen en stond de volgende dagen echt alleen maar bij het hek! Heb hem zelfs ene paar keer op stal aangetroffen omdat ''hij niet meer de wei in wou'' Clown
Tja, dat was mijn paardje..
Hij vond het maar niks als ik een tijdje niet geweest was en dat liet hij merken ook Knipoog

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 17:14

ik ben 3 weken op vakantie geweest. ons paard is 2 weken verzorgt door iemand en 1 week gereden. Ondanks dat hij in goede handen was, heeft hij ons toch gemist. Toen we aankwamen op de manege wou hij bijna over de deur springen om bij ons te komen!
Dan doet het me toch een beetje pijn om um 3 weken "achter" te laten...

Drea24

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:13

Toen ik twee jaar geleden terug kwam van een weekje weg ging ik heel enthousiast weer rijden met Billy en hij ging heel enthousiast rollen met mij erop in een grote plas water in de round penn... Doet ie anders nooit!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:48

Ik riep mijn paardje toen ik aan kwam lopen en ze keek helemaal niet op.
Tot ik vlakbij haar was, toen keek ze op met zo'n uitdrukking van: Heb je het tegen mij????
Ze kwam toen wel meteen naar me toe en tijdens het poetsen bleef ze me maar likjes en knabbeltjes geven.
Toen ik haar later weer terug zette in de wei liep ze ook niet meteen weg wat ze normaal wel altijd doet en ook bleef ze knuffels geven.
Volgens mij heeft ze mij toch wel een beetje gemist! Ja

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 17:02

Lekker fris en fruitig. Volgens mij had hij vakantie gehad...

maaike93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 22:32

Mijne had geen vakantie gehad, iemand had ervoor gezorgt, maar hij was volgens mij wel blij dat ik er weer was hoor Lachen
Kwam meteen naar me toe lopen en we hebben even lekker geknuffeld Lachen

Normaal loopt ie trouwens ook wel naar me toe, alleen niet meteen, als ik de helft gelopen heb meestal Knipoog

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 22:33

Gewoon precies als normaal, hiniken toen ik aankwam en een appeltje gaf en ze reden precies hetzelfde. Lachen

Nora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 22:46

hihi nou mn vorige tinker,

Had een keer een hele zak snoepjes opgegeten met heel veel eiwitten waar ze heel druk van werd,
ik ging toen op vakantie 2 weken en toen ik terug kwam was ze zo mak als een lammetje ihihi

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 22:52

Zwaar beledigd. Normaal staat ie vooraan bij het hek maar bij terugkomst van vakantie wil ie me niet aankijken hoor.

PiieterLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:03

De mijne Staat in een kudde en Velede keer kwam ik terug van 2 weken spanje en toen ging ik de wei in en ze kwam aangalopperen met de Kudde achter zich en Ze Maakte een Sliding en Steigeren naar die andere paarden en bijten ! Alleen zei mocht aan mij komen ! Echt Sweet !