Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoeska27 schreef:Nestle, waar lees jij dat het veulen dood is? Ik kan dat nl niet opmaken uit het verhaal.
git schreef:Het veulen is nu inmiddels al zo'n anderhalve maand geleden. Ze is toen een tijdje niet gebruikt. Haar veulen was dood geboren, en ze had nog nooit dazen gevoeld, omdat ze in september bij ons was gekomen ( als het dazen seizoen voorbij is) en zij uit het noorden van het land kwam, waar die rotbeesten haast niet voorkomen.
Op dat moment was ik erg bang dat mijn pony van schat naar een vervelden klierige rotbok was verandert, maar gelukkig is dat niet waar gebleken. Ze is nog net zo lief als vroeger, maar heeft toen waarschijnlijk een beetje teveel van het goede ineens gekregen.
Zelfs met jaren ervaring kan je soms nog voor verrassing komen te staan, zeker omdat wij nooit geen veulentjes gefokt hebben, en deze pony gekocht is met het veulen erin. Wisten wij overigens niets van.
Jammer genoeg is het vertrouwen van mijn dochter wel beschadigd, en ik weet niet of dat nog goed komt.