Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
M_ichje schreef:jaah dat is waar!
Weet je hoe oud het paard was toen hij gecastreerd werd, want als hij 5 ofzo was heeft hij zoch dus ook hengst gevoelt en gedraagt hij zich misschien daarom nu nog zo...
gijsje59 schreef:Pas maar op, je kunt aansprakelijk gesteld worden wanneer blijkt dat de merrie letsel heeft opgelopen door jouw ruin. Je bent er immers van op de hoogte dat hij dit gedrag vertoont en de merrie eigenaar heeft aangegeven dat ze niet bij elkaar mogen komen... Dat kan aardig in de papieren gaan lopen... Het is dus jouw verantwoording om te zorgen dat er niets gebeurt. Het is net als bij honden, als je weet dat je hond bijt moet je hem ook aan de riem houden... Wel vervelend maar tis niet anders.
Picassox schreef:Ik snap de merrie-eigenaar ook heel goed, alleen het probleem is dat ik op een privéstal sta en daar sta ik met mijn ruin en die andere merrie dan. Dus we hebben verder ook geen extra opties voor de wei en de wei wil de stalbaas niet in tweeën gedeeld. Wat nu?
Citaat:Ik snap de merrie-eigenaar ook heel goed, alleen het probleem is dat ik op een privéstal sta en daar sta ik met mijn ruin en die andere merrie dan. Dus we hebben verder ook geen extra opties voor de wei en de wei wil de stalbaas niet in tweeën gedeeld. Wat nu?
Ik snap de merrie-eigenaar ook heel goed, alleen het probleem is dat ik op een privéstal sta en daar sta ik met mijn ruin en die andere merrie dan. Dus we hebben verder ook geen extra opties voor de wei en de wei wil de stalbaas niet in tweeën gedeeld. Wat nu?
Citaat:De merrie-eigenaar en ik kunnen het prima verdelen, maar het probleem vindt ik, dat mijn ruintje altijd zo zielig alleen staat. Hij vindt er ook niets meer aan.
De merrie-eigenaar en ik kunnen het prima verdelen, maar het probleem vindt ik, dat mijn ruintje altijd zo zielig alleen staat. Hij vindt er ook niets meer aan.