Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sizzle schreef:Waar blijft dat slotje nou!
Tien schreef:Houd je je handen wel stil? Want dat is vaak de reden waarom ze met hun hoofd wiebelen.
khirshanta schreef:YES EEN PENNY!
Zeg, als je dressuur doet, zorg je dan ook wel voor en elektrische prikstok? Dan gaan ze zo mooi apperjeren.
Niet vergeten bij het springen minstens een hindernis van 1.90 op te zetten, en dan glas op de bovenste balk doen he!
Maarreh, even serieus. Behalve een paard kríjgen, zou het weleens een goed idee zijn les te nemen. Daar hebben ze speciale scholen voor 'paardrijschool' oftewel 'manege'. Daar hebben ze allerhande lessen: aan de longe (lijkt me een idee voor jou, om te leren hoe je er sowieso al eens fatsoenlijk op zit), beginners lessen (kun jij beter even mee wachten) en dan komen de lessen waar je nog niet aan hoeft te denken. Als je dit al hebt gedaan, praten we weer over je young riders talenten
Maartje1990 schreef:Roxx schreef:Goed zo! Misschien gewoon nog iets harder slaan? Rotbok! Dat zal hem leren!![]()
en wat is dit voor een rare reactie?![]()
@ xnoname: Een martingaal en slofteugels lossen je probleem niet op, dit verdoezelt het alleen maar. En zijn tevens niet ontworpen om het hoofd van een paard stil te houden als dit 'wiebelt'.En het is (naar mijn mening) ook niet goed om zweep en sporen te gebruiken! want dit 'wiebelen' is veroorzaakt door de ruiter! Ik weet niet of dit dan door jou komt maar dit komt door de ruiter het zogenoemde zagen gaat doen (dus links rechts aan de teugel 'trekken' ) Het kan zijn dat die bij vorige eigenaren het geval was dat die dit deden of je hebt het dus zelf gedaan en dan is dit dus het gevolg. Als je dat doet, onmiddelijk mee stoppen! En met de tijd zal dat 'wiebelen' dan ook afnemen. Ik had dat namelijk ook bij mijn haflinger (door de vorige eigenaren) en dat is uiteindelijk ook weggegaan. Dit door op de juiste manier m'n handen en teugels etc. te gebruiken en níet door het gebruik van sporen en zweep deze raad ik je ten strengste af! Je moet je paard niet straffen voor wat een ruiter 'm heeft 'aangeleerd'.

xNoName schreef:WTF heeft mijn berichten lopen veranderen en topic lopen plaatsen
Zo had ik het niet neergzet!![]()
xNoName schreef:Ja ik rijdt ook wel zonder begleiding, maar dan meestal buiten en dan dressuur je niet, en dan valt het best wel mee. Maar in de bak is het echt niet fijn als ik bijv. op wedstrijd rij enzo dat kost me alleen maar punten.![]()
Btw; sommige recties zijn best raar?
xNoName schreef:WTF heeft mijn berichten lopen veranderen en topic lopen plaatsen
Laura24 schreef:xNoName schreef:WTF heeft mijn berichten lopen veranderen en topic lopen plaatsen
Heyy die smoes heb ik vaker gezien... Misschien een nieuw wachtwoord? Al denk ik nog steeds dat het een smoes is...
Somebitch schreef:Haha achja geloof je het zelf dat het echt is en toevallig heeft niemand de post gezien hoe jij hem plaatste..