Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sinti__LoveU schreef:Bij mij en mijn verzorgpaard is toen de ''band'' echt gekomen omdat alleen ik er mee bezig was. Ik was elke dag met haar bezig. Lang poetsen, knuffelen, verwennen etc. Vroeger wou ze nooit bij niemand springen, maar door met haar een band opgebouwd te hebben, wou ze het later gelukkig wel! En dat alleen, door die band met der op te bouwen door het vertroetelen, knuffelen, verwennen, maar ook het rijden. Laten zien dat je te vertrouwen bent.
maar niet te veel. af en toe als hij naar je toe komt enz. enz. gewoon heel veel leuke dingen doen, van spannende dingen krijg je ook een band met je paard/ponie... gaa een keer naar t bos of stranmd dat is nieuwe omgeving en spannend dus, en dan heeft hij je nodig want hij is tog mar alleen
Zijn net kleine kinderen!
!
. Bij mij en me stippel, heeft het meer als 8maand geduurt voordat ze me vertrouwde en dat e echt voor me ging werken.. Ze liet me elke dag opnieuw de bak zien en ik ben door gegaan, met heel vele vertrouwen in mezelf en in haar.. en moet je nu zien! volledig vertrouwen, af en toe wat rodeo's als ze het niet met me eens is. maar dat word telkens minder
.
.