Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zelfs degene die hem verzorgde als ik op vakantie was is helemaal van hem genezen en wil hem niet meer verzorgen (ook niet nu hij weer gewoon doet)
. Apple schreef:Lang gangpad met stallen waar de paarden vrij door heen kunnen kijken en aan weerszijden paarden: zo staat die van ons nu ook.
FlairS schreef:Bij bij op stal staan ze inderdaad in boxen waar ze links en rechts en tegenover naar elkaar kunnen kijken.Naar buiten gaan ze allemaal.Of allemaal niet maar als de buurman weggaat zijn er altijd nog zat buren over.Ik denk dat het een paard is met zeer weinig zelfvertrouwen en dat inderdaad het 3x verhuizen er geen goed aan gedaan heeft.Ik hoop voor je dat je een plek kunt vinden waar ze de kans krijgt te leren dat ze het ook alleen kan maar ik kan me voorstellen dat je er ontzettend mee zit.
een ander paard kan haar niet meer troosten tenzij het helemaal vol staat
Ik was trots op mijn meisje.... 
. Lekker dat ze met je meedenken
. love_JB schreef:gelukkig heb je goed gesprek gehad en gaat het nu goed!
Hopelijk blijf het goed gaan. En houd ons op de hoogte
Crista schreef:gaat het in dit vehaal om je fokmerrie of niet? want dan zou het ook misschien iets met de veulens te maken kunnen hebben... denk dat het over een van de anderen gaat maar toch...
staat in mijn vorige topic ook overigens. het gaat om mijn 4 jarige 
Citaat:heb het 4 dagen vol gehouden daar en ben snel verhuisd heb die 4 dagen voorhaar box gezeten als de stalgenoot ging rijden.
Apple schreef:Citaat:heb het 4 dagen vol gehouden daar en ben snel verhuisd heb die 4 dagen voorhaar box gezeten als de stalgenoot ging rijden.
Daar ben ik ook van terug gekomen.
Op gegeven moment als er 1 buur weg was begon paardlief al rondjes te draaien in zn stal, te hinniken en omhoog te klimmen als hij door had dat wij in de buurt waren of ergens stonden te praten.
Dat ging me te ver, dus ik let er nu echt op dat ik niet binnen gehoorsafstand bezig ben als er 1 buur weg is (uiteraard: als ik toch van plan ben iets met paardlief te doen dan ga ik gewoon met hem aan de slag, maar ik blijf niet meer langer wachten of andere dingen afraffelen oid omdat hij mij hoort).
(overigens lost dit het probleem niet op als er twee buren weg zijn).