zo'n sterke band met je paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Valletjeee

Re: zo'n sterke band met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 18:59

Wat erg voor je! Nog veel sterkte ermee!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 19:17

heb ik ook gehad met een maegepony. gellukig zagen de eigenaren het. en toenmocht hem kopen :d want ze wisten dat ik een eigen paard mocht. en we zijn n u 2 jjar samen. eigelijk 2.5 haha maar hij is 2 jaar in mijn eigen bezit

Jumppaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 19:35

Ja mijn paard is ook doodgegaan.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:31

Sterke! Nooit leuk zo'n bericht.
Succes met de zoektocht!
Wie weet kom je hem nog wel eens tegen, hier op bokt bijvoorbeeld

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:40

Super als je een goede band met een paard op bouwt.
_LoT_GiN_ , maar wat ik me af vraag is waarom je dat paardje dan niet gekocht hebt... Als je 'voor jouw gevoel zo'n goede band met dat paard had. Waarom heb je dan een ander paard gekocht?

Nijnteee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:21

Als het paard van een ander is en hij heeft het daar goed, en je hebt ook behoefte aan een eigen paardje lijkt het mij niet eens zo vreemd..

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 18:09

@ Malenka
ik mocht Bink juist niet kopen, dat was het probleem. Gin had ik al 7 maanden als verzorgpaard, en 6 maanden daarvan is de eigenaresse al heel erg ziek (kanker), en heeft dus besloten om Gin te verkopen. door dit aanbod zijn mijn ouders er overna gaan denken om een eigen paard te nemen, wat als de eigenaresse niet ziek was geworden, had ik nu geen eigen paard.
En natuurlijk wilde ik niets liever dan Bink kopen, aangezien ik met Bink een zoveel betere band had dan ik nu met Gin heb, maar het probleem was ook dat ik niet lang meer op bink zou kunnen rijden, omdat ik te groot voor hem zou worden ( dat zegt iedereen teminste), en daarnaast was me moeder ook heel erg bang voor hem, en me zusje durft er ook niet op te rijden. en zou het paard dus alleen voor mij zijn, terwijl me moeder en me zusje gewoon nog op manegepaarden moesten rijden dan, en dat zou gewoon veel te duur zijn.

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:42

K ken het...

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:09

Allereerst: Heel veel sterkte!

Ik en mijn fjord hebben ook een geweldige band met elkaar. We 'voelen' elkaar echt heel goed aan.
Eerst was dat wel anders, ze hebben de eerste maanden echt veel problemen gehad. Maar gelukkig is het nu wel anders!!

Misschien nog een lichtpuntje:
Ik heb heel toevallig vorige week een PB-tje gehad van de oude eigenaresse van Silke. Ze kwam via mijn 'onder bericht' ( Willeke [L] Silke ) op mij profiel uit!!
Misschien kom je hem weer een keer tegen!

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:34

_LoT_GiN_ ,
oke, dat kan ik begrijpen. Jammer dat het zo gelopen is. Sterkte en veel succes op je eventuele zoektocht.

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:41

Je komt er vast nog wel achter waar Binky heen is, misschien de oude eigenaars eens vragen, misschien kan zij je meer vertellen.
(Overigens geloof ik niet dat Binky mishandelt is o.i.d, denk eerder dat hij het niet zo fijn vond op de manege....)

En aan Ginger heb je echt een leuk paard, mooie maat, daar zal je niet zomaar uitgroeien Knipoog

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:38

Heel veel sterkte!
Ik was helemaal verliefd op een manegepony:Shenzi.Hij werd verkocht aan een jongen ,maar bleef wel nog op de manege staan.Na een jaar mocht ik hem verzorgen en in deze 4 jaar heb ik een hele sterke band met hem opgebouwd.We vertrouwden elkaar in alles.Maar we (vooral de eigenaar) werden te groot en hij moest verkocht worden.De eigenaar von dhet denk ik niet snel genoeg gaan,omdat hij afgekeurd was en verkocht hem weer terug aan de manege.Het is zo moeilijk om te zien hoe die kleine kindjes erop ziten te rukken en plukken en dat ik nu haast niks meer met hem kan doen alleen poetsen en daar moet ik dan maar tijd voor hebben en hij moet niet op de wei staan.Gelukkig is hij wel erg geliefd onder de kleintjes dus ik hoef niet bang te zijn dat ie aandacht te kort kom,maar toch is het moeilijk.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 18:28

@ hetja, Gin is inderdaad een mooie maat:D
heb net van iemand gehoord dat ie samen met marinda naar de veluwe is gegaan, maar ze zegtd at ze waarschijnlijk alweer terugzijn. opluchting, weet nu iig teminste waar ie heen is gegaan:)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 15:13

Ja. Ik had een redelijk sterke band met Tancreda. Ik wist dat we afscheid zouden moeten nemen, maar niet wanneer... Tot ik een lege weide aantrof... Echt afscheid nemen hebben we dus niet gekund...

Met Genderose had ik een super sterke band. Zoiets zal ik nooit meer meemaken. We waren echt twee handen op 1 buik, we voelden elkaar aan, ze was mijn allerbeste maatje, mijn allesje.... Ook bij haar wist ik dat het afscheid zou kmoen, maar niet precies wanneer... Ze is uit mijn leven verdwenen, en ik mis haar nog elke dag... En nog steeds ben ik stiekem opzoek naar haar, in hoop dat ik dr toch ooit eens zie, ondanks dat ze ook heel goed afgemaakt kan zijn...

alpacino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 21:26

nou mijn lievelingspony op de manege is dood morgen een jaar alleen ik mis hem nog steeds hij is gestorven aan koliek
en mijn verzorgpaard moet verkocht worden omdat ze maanexceem heeft!