Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Ik zoek al zo lang naar en verzorg paard/ponytje. Zins groep 6 al.. ( nu zit ik in de eerste.)En nu heb ik hem eindelijk gevonden.. 2 jaar en helemaal leuk..!! -> Bennie..! Ik heb hem pas kort maar ik ben al helemaal verliefd. Hij staat op en klein maar knus stalletje. Geen rijbak maar die komt er wel aan. Wij rijden in me wei en gewoon lekker buiten. Verkeersgemak. Hij vertrouwd mij en ik hem.. Ben in Love !!!!!! Ik doe hem op vrijdag dus ik heb geen problemen voor het huiswerk van morgen..!! Heb ik het hele weekend voor.!! MEER GELUK KAN IK NIET HEBBEN..!!
arm diertje ... Alfa_Girl schreef:Hoi,
@ merrieveulen. Hij wil terug naar stal omdat al die andere paarden daar staan te kijken. Dat zijn ook zn beste vriendjesen hij wil daar natuurlijk weer naartoe..
@ lovertje13. niet de wei IN ik zat nog in de wei maar ik bedoelde daarmee verder de wei in.
@ 3hearts Ik zeg toch ik rijd in de wei dan ooit gehoord van een verzorgpaard..? En zo denkt hij nog niet.
Over de vraag hoe oud is hij beantwoord ik liever de vraag niet. Misschien gaan sommige van jullie raar reageren..! :S
maar in de bak gedraagde die zich wel netjes hoor maar in de wei kreeg tie het te pakken terwijl ik hem eerst nog even flink in de bak gereden had dus...

3Hearts schreef:Uit Profiel:Citaat:Ik zoek al zo lang naar en verzorg paard/ponytje. Zins groep 6 al.. ( nu zit ik in de eerste.)En nu heb ik hem eindelijk gevonden.. 2 jaar en helemaal leuk..!! -> Bennie..! Ik heb hem pas kort maar ik ben al helemaal verliefd. Hij staat op en klein maar knus stalletje. Geen rijbak maar die komt er wel aan. Wij rijden in me wei en gewoon lekker buiten. Verkeersgemak. Hij vertrouwd mij en ik hem.. Ben in Love !!!!!! Ik doe hem op vrijdag dus ik heb geen problemen voor het huiswerk van morgen..!! Heb ik het hele weekend voor.!! MEER GELUK KAN IK NIET HEBBEN..!!
Hier was ik dus al bang voorarm diertje ...

! Zo'n jong ding hoort te kunnen spelen en ravotten met zijn vrienden. Je kan er wel eensmee poetsen of een wandelingetje maken. Maar voordat je dar zou gaan doen zou ik maar eerst een band ermee op bouwen.. Ik kan hier echt slecht tegen..VERSCHRIKKELIJK
!
van! Maar laat ik me mond nu maar even houden want ik kan hier dus echt niet tegen!
merrieveulen schreef:nou ik vind wel degelijk dat hier wat van gezegd mag, en moet, worden. dit is toch niet normaal? en je dan erover verbazen dat hij 'moeilijkheden' geeft met rijden. arme dier is vergelijkbaar met een peuter, geestelijk gezien. wordt helemaal overdonderd, en is bang om alleen mee te moeten. niet zo gek, imo.
ongelofelijk, en dat noemt zich paardenliefhebber. ik noem dat paardRIJliefhebber, en dat is heel wat anders!