Erafgebokt.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nikki160287

Re: Erafgebokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:25

Erg vreemd dat je de leeftijd niet wil geven, hierdoor krijgen veel mensen juist rare ideeën denk ik. Ik hoop in ieder geval dat hij minstens 3 is... minstens...

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:35

de reactie van TS geeft daarover echter te twijfelen... ik ben dan ook wel zeer benieuwd.

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:46

Uit Profiel:

Citaat:
Ik zoek al zo lang naar en verzorg paard/ponytje. Zins groep 6 al.. ( nu zit ik in de eerste.)En nu heb ik hem eindelijk gevonden.. 2 jaar en helemaal leuk..!! -> Bennie..! Ik heb hem pas kort maar ik ben al helemaal verliefd. Hij staat op en klein maar knus stalletje. Geen rijbak maar die komt er wel aan. Wij rijden in me wei en gewoon lekker buiten. Verkeersgemak. Hij vertrouwd mij en ik hem.. Ben in Love !!!!!! Ik doe hem op vrijdag dus ik heb geen problemen voor het huiswerk van morgen..!! Heb ik het hele weekend voor.!! MEER GELUK KAN IK NIET HEBBEN..!!

Hier was ik dus al bang voor Huilen arm diertje ...

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:53

Alfa_Girl schreef:
Hoi,

@ merrieveulen. Hij wil terug naar stal omdat al die andere paarden daar staan te kijken. Dat zijn ook zn beste vriendjesen hij wil daar natuurlijk weer naartoe..
@ lovertje13. niet de wei IN ik zat nog in de wei maar ik bedoelde daarmee verder de wei in.
@ 3hearts Ik zeg toch ik rijd in de wei dan ooit gehoord van een verzorgpaard..? En zo denkt hij nog niet.

Over de vraag hoe oud is hij beantwoord ik liever de vraag niet. Misschien gaan sommige van jullie raar reageren..! :S

In de wei kun je ook prachtige figuren rijden, nageeflijk houden kan je ook in de wei en met een verzorgpaard Knipoog

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:29

mmm zo te zien doen meer paarden gek in de wei

ik heb onder een 1jarig veulen gekomen
was ook geen pretje allen kon het lieve paardje er ook niets aan doen.
had een zwaar gekneuste scheen been + enkel
het is nu een maand geleden
en sinds dien had ik eigeijk geen paard meer vast gehad om te lopen.
en ik was bij mijn vriendin en die vraagt niets vermoedelijk of ik een paardje in de trailer willden zetten.
toen heb ik even geslikt, even terug gedacht van wat er gebeuren.
toen het paard gepakt en gewoon naar de trailer gelopen en het was meten over.
denk er nu niet meer aan als ik een paard moet pakken Lachen

paardenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:48

Op mn vorige verzorgpaard reed ik ook altijd in de bak, hij deed daar nooit gek maar ik longeerde hem wel even van tevoren omdat ie nogal es bokte, toen ging ik eens met mn vriendin in de wei rijden en je raad het al, het beessie was niet meer te houden ik viel eraf gelukkig niks gebeurd maar schrok wel, ben toen maar op mn vriendin dr paard terug gereden daar kun je een bom bij afgooien en die doet nog niks... Knipoog maar in de bak gedraagde die zich wel netjes hoor maar in de wei kreeg tie het te pakken terwijl ik hem eerst nog even flink in de bak gereden had dus... Haha!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:57

3Hearts schreef:
Uit Profiel:

Citaat:
Ik zoek al zo lang naar en verzorg paard/ponytje. Zins groep 6 al.. ( nu zit ik in de eerste.)En nu heb ik hem eindelijk gevonden.. 2 jaar en helemaal leuk..!! -> Bennie..! Ik heb hem pas kort maar ik ben al helemaal verliefd. Hij staat op en klein maar knus stalletje. Geen rijbak maar die komt er wel aan. Wij rijden in me wei en gewoon lekker buiten. Verkeersgemak. Hij vertrouwd mij en ik hem.. Ben in Love !!!!!! Ik doe hem op vrijdag dus ik heb geen problemen voor het huiswerk van morgen..!! Heb ik het hele weekend voor.!! MEER GELUK KAN IK NIET HEBBEN..!!

Hier was ik dus al bang voor Huilen arm diertje ...

ONGELOFELIJK! op de wei met dat dier, lekker poetsen en wandelen. ben je besodemieterd!

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:00

Geen wonder dat ze z´n leeftijd niet wil zeggen. Ze weet dat ze fout bezig is, maar toch gaat ze er mee door :S

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:01

Ik wil heel veel zeggen, maar laat ik mijn mond maar houden dat zegt wel genoeg denk ik.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:03

vervelend voor je dat je bent gevallen..
maar 2 jaar vind ik te jong om op een pony te rijden .. laat hem/haar nog even lekker genieten van het klein zijn ..

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:14

nou ik vind wel degelijk dat hier wat van gezegd mag, en moet, worden. dit is toch niet normaal? en je dan erover verbazen dat hij 'moeilijkheden' geeft met rijden. arme dier is vergelijkbaar met een peuter, geestelijk gezien. wordt helemaal overdonderd, en is bang om alleen mee te moeten. niet zo gek, imo.

ongelofelijk, en dat noemt zich paardenliefhebber. ik noem dat paardRIJliefhebber, en dat is heel wat anders!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:02

daar sluit ik me helemaal bij aan merrieveulen Knipoog

Als je kennelijk al een paard "in kan rijden" dan had je toch wel moeten weten dat je niet op een 2 jarige kan rijden. Alles is nog onderonwikkelt! Ik vind het gewoon dierenmishandeling zowel MENTAAL als FYSIEK Boos!! Zo'n jong ding hoort te kunnen spelen en ravotten met zijn vrienden. Je kan er wel eensmee poetsen of een wandelingetje maken. Maar voordat je dar zou gaan doen zou ik maar eerst een band ermee op bouwen.. Ik kan hier echt slecht tegen..VERSCHRIKKELIJK Boos!!

Maarja dat is mijn mening.. (denk overgens dat veel mensen het er mee eens zullen zijn)

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:10

Ik vraag me eigenlijk wel af wat voor een eigenaar zo'n beestje heeft. Aangezien ik begrijp hieruit dat het haar VERZORG pony/paardje is. Als iemand dat bij mijn veulens/twenters zou doen zou ik hem/haar er hoogstpersoonlijk aftrappen en nooit meer in de buurt laten komen...
Maar ja dat is mijn mening :S

Sonjaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:12

ben het helemaal met je eens Maysie maar de eigenaar spoort ook niet helemaal. op een klein stalletje zou het de anderen toch ook moeten opvallen ?

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:14

kennelijk vinden die het ook geen probleem. maar het feit dat de TS uit angst voor dit soort reacties de leeftijd niet wil zeggen, geeft wel aan dat ze donders goed wéét. dat is erg genoeg. dat de eigenaar het toelaat, is zo mogelijk nog erger, waar is de verantwoordelijkheid voor het welzijn van zo'n beessie?

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:38

ik kan het echt niet snappen hoe je het in je kop haalt om op zo'n jong ding gaat zitten en nog het lef hebt om te vragen hoe je zoiets met aan pakken.. De TS moet zelf eerst maar eens nadenken.. Je kan (weet het wel zeker trouwens) zoveel mee kapot maken bij zo'n jonkie.. Die stumpert! Ik wordt er gewoon Ziek Misselijk van! Maar laat ik me mond nu maar even houden want ik kan hier dus echt niet tegen! Boos!

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 06:23

Die pony heeft groot gelijk dat die jou er afgooit, ik vind het niet eens sneu voor je, eerder voor die pony, hopelijk heb je er van geleerd!!!!

Want je bent er dom besig

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:59

merrieveulen schreef:
nou ik vind wel degelijk dat hier wat van gezegd mag, en moet, worden. dit is toch niet normaal? en je dan erover verbazen dat hij 'moeilijkheden' geeft met rijden. arme dier is vergelijkbaar met een peuter, geestelijk gezien. wordt helemaal overdonderd, en is bang om alleen mee te moeten. niet zo gek, imo.

ongelofelijk, en dat noemt zich paardenliefhebber. ik noem dat paardRIJliefhebber, en dat is heel wat anders!

Je moet er ook van zeggen, maar ik kan me dan niet meer zo goed inhouden daarom hield ik maar mijn mond. Ik snap gewoon niet hoe je het in je hoofd haald zo iets te doen. Beest is over een jaar rijp voor de slacht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:12

De TS reageert hier mooi niet meer... Nagelbijten / Gniffelen

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:57

Nee haha, ik vind het wel hard voor der

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:01

Is het echt waar? Is die pony van de TS echt maar 2 jaar?

Als ik zoiets zou zien gebeuren en ik weet dat het beestje 2 jaar oud is, sleur ik haar er hoogst persoonlijk af. Boos!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:02

Lekker bezig, op een paard van twee jaar gaan rijden Boos!
Uit je verhaal blijkt verder helaas alleen maar dat jij sowieso niet zo'n geschikte ruiter bent voor een jong paard. Als je paard in de achteruit gaat, dan je handen tussen zijn oren steken? Dan ga je dus naar voren zitten en geef je je paard alle ruimte om verder achteruit te lopen. En idd, met 1 bokje lig je er dan naast. Als hij achteruit gaat een keer proberen vooruit te drijven, waarbij je je zit geopend houdt, en anders inderdaad naar links of rechts zetten, zodat hij weer vooruit gaat lopen. Maar je kan beter gewoon stoppen met rijden op dat arme beest!

jacqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:17

OMG 2 jaar oO
en waarom ga je galloperen als je paard de draf nog niet goed beheerst Boos!
dat die eigenaren dat toe laten : O
je hebt van die mensen..... zoals haar -____- helaas....

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:19

Ach toen mijn oudste dochter anderhalf was heb ik haar ook de 4 daagse laten lopen.Daar heeft ze nu nog last van jaren later. ggggrrrrrrr sommige mensen en kinderen.

Alfa_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 17:16

Marleen..? we hebben het hier over paarden.. Sorry dat ik het zo zeg maar ik vind het heel zielig dat jullie zo reageren..!! Heel negatief. Als jullie hem zien dan zouden jullie wel 4 schatten. Hij is al helemaal volbouwd en hij is al ingereden. Hij kan het al en ik vind het zo zielig dat je iemand anders gaat afkraken hebben jullie niets anders te doen..? Van de eigenaaresse mag het en alsof IK 24/7 ga rijden op zo een paardje. Ik rijd maar 1 keer per WEEK en dan maar een paar rondjes.. Ik voel me genaaid. !! DoOR JULLIE..!