Even serieus: dit zal wel een sa zijn, ik tem even.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

merrieveulen schreef:tot die tijd vermaken we ons wel...
@ TS, wanneer kan je komen?
Het kind komt in menig bokker naar boven, lekker keten in een onzintopic

Miryamk schreef:ho ho ik heb ook nog een zéér valse shetlander waar ik hulp bij nodig heb!!! Mag ik voordringen?
Tinkerloos schreef:Nee,natuurlijk niet.
Netjes op je beurt wachten.
Ik was voor je.
merrieveulen schreef:Tsss,zie je wel wat je schrijft??Tinkerloos schreef:wegwezen allebei! IK was eerst, mijn levensgevaarlijke ruin MOET getemd worden, en snel!Nee,natuurlijk niet.
Netjes op je beurt wachten.
Ik was voor je.
ik hep HULP nodig!!! o0eefje0o schreef:jammer dat zoek gebruikersberichten het niet doet was eignlijk benieuwt na haar andere 2 berichten

Nibbit schreef:Nou,jij misschien,maar bij mij werkt het niet.o0eefje0o schreef:jammer dat zoek gebruikersberichten het niet doet was eignlijk benieuwt na haar andere 2 berichten
Als je bij zoeken onderin 'onderwerp' aanklikt ipv 'berichten' kun je de andere topics zien

Tinkerloos schreef:Tsss,zie je wel wat je schrijft??
Jij hebt een ruin,en ikke een arabieze hengst!!!
Dat heeft spoed,dat moet snel geregeld hoor.
Ze laat niks meer van zich horen,ik hep HULP nodig!!!
merrieveulen schreef:Een kind opgegeten???nou mijnes is toch gevaarlijker, hij heeft gisteren twee katten en een kind opgegeten. ik heb NU hulp nodig!
nielsd schreef:Da's een vrouwelijke geit.Maar mijn arabier doet helemaal niks! En als je in de buurt komt geeft ie een bok!!

echt dommem reactiies hier weer op bokt!! stel dat dit echt is dan kun je erg.. (uhm blij
) zijn dat je haar zo de grond in hebt getrapt