Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

na 6 uur heeft ze nog energie voor tien en is bijna geen zweet te ontdekken, behalve onder de dikke manenbos en onder het tuig

xXPalerma schreef:Ik rij meestal ongeveer een uurtje, maar ligt eraan hoe ze loopt. Als ze goed haar best doet dan stop ik eerder met rijden dan als ze helemaal niet wil mee werken. En ik rij liever kort en goed dan lang en slecht
h0rsesgirl schreef:Ik rij max. 4 dagen in de week en 3 dagen een rustdag ( longeren of iets ) want hij is pas 3 , hij wordt bijna 4 . dus mag nog niet elke dag rijden omdat dat slecht voor zijn rug is, maar als ik ga rijden dan rij ik meestal min. een uurtje per dag en soms als ik lekker rij wel iets meer , en soms als ik geen zin heb , dan weer wat minder, het is een beetje afwisselend. Ligt er maar net aan wat zijn karakter die dag is.

JoyCiej007 schreef:xXPalerma schreef:Ik rij meestal ongeveer een uurtje, maar ligt eraan hoe ze loopt. Als ze goed haar best doet dan stop ik eerder met rijden dan als ze helemaal niet wil mee werken. En ik rij liever kort en goed dan lang en slecht
Ben ik het inderdaad mee eens. Als mijn bijrijdstertje rijd en dan dressuurmatig iets 'moeilijks' doet voor de pony, en pony voert dat zonder klieren, mokken en zeuren redelijk goed uit, dan is het soms nog één keer 'bevestigen', en dan is het meestal ook uitstappen en als beloning nog even 'boscrossen' (plezier voor beiden) of uitstappen en weer op de weide

Unfaithful schreef:Meestal zo'n 50 minuten excl. in- en uitstappen. Soms wat langer en soms wat korter, ligt er helemaal aan hoe het gaat!
Rijdt ik natuurlijk wat korter.