Hierdoor krijgt het paard natuurlijk ook conditie en spieren.
Succes veder.

(Heb ik van een fokker gehoord.)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) moet ik er nog niet aan denken om hem te belasten hij is nu nog volop in de groei en dat is goed te zien.

marije85 schreef:spirit is 2 word volgend jaar pas 3 onthoud wel dat het een appaloosa kruising is!! ik leer het haar nu qls ze over 2 weken naar buiten gaat 24/7 dan haal ik haar er zo min mogelijk eruit! ik ga vandaag een grote bal voor haar kopen dan kunnen ze daar mee spelen!!! enige wat ik ga doen als ze in de wei staat de overgang maken naar grondwerk! een mengelmmoes van pat parelli, monty roberts en emiel voest!!! wil nl niet aan 1 ding vast houden!!
marije85 schreef:mijn appaloosa tinker word in mei 2 jaar

marije85 schreef:Ja klopt helemaal!! maar er moet ook niet worden gedacht dat ik het elke dag doe 1 keer per week los en 1 keer in de maand eens aan de longeerlijk ook maar 5 min! ben niet intensief met haar aan het trainen!! maar ze krijgt van mij de gelegenheid om ff lekker te kunnen rennen! ze heeft laatst het stijgeren ontdekt vet lachen!! dit is mijn eerste paard die ik zo jong heb hiervoor had ik een haffie van 12 had ik 6 jaar heb hem alles zelf moeten leren op zijn 6de
volgens mij is het juist goed om te wennen
XXHiskeXX schreef:Ik zou niet weten waarom het slecht is...volgens mij is het juist goed om te wennen