Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

in ieder willekeurig ander ras komt t natuurlijk ook voor
Miffie schreef:Hij heeft er al eentje gehad maar dat was niet zon goede keus, namelijk een half arabiertje en dat was gewoon veel te veel van het goede. T moet dus een relaxed beestje zijn die niet zo 1,2,3 vatbaar is voor zijn hypergedrag.
Miffie schreef:@ appie: Mijn neefje heeft zijn eerste pony ook zelf uitgekozen en dat bleek geen succes!
Nou probeer ik hier er een beetje achter te komen wat voor richting we op moeten gaan kijken, uiteraard samen. En natuurlijk bepaald hij welke pony/paard het uiteindelijk wordt. Maar een beetje sturen naar de juiste keus kan geen kwaad toch?
Je had zijn snuitje moeten zien toen hij hoorde dat zijn pony verkocht moest worden!
We willen hem dit niet nog een keertje aan doen en daarom is het, denk ik, goed om eerst goed rond te vragen wat de ervaringen zijn en wat voor ras wel of niet geschikt is voor hem.
Vandaar dit topic!.
.
liezzie schreef:Ik zal als ik jullie was en met overleg hier mijn vriendin gaan voor een kleine brave kwpn. gewoon een E pony op klein paard.
We hebben ze op de manege ook en die hebben over het algemeentoch meer respect voor je
) pony's beslist lastig kan zijn, betekent het vaak wel dat ze minder snel uit balans raken door twijfel, onzekerheid, of tegenstrijdige boodschappen van hun ruiters. 

Ik wens hem er heel veel plezier mee.
!