Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:De kuil is volgens mij niet heel rijk. Het lijkt erg op stro.
En ja, het is inderdaad een eetmachientje. alles gaat erin
danneke80 schreef:Het is volgens mij net geen pony meer (1.57m) maar ze heeft wel een dergelijke bouw. Ze heeft vandaag 1kg biks gehad (pavo basis) en 3 keer kuil. Er wordt standaard 2 keer per dag gevoerd, maar omdat ik zelf 's avonds kom geef ik dan nog wat extra. Als het zo is dat kuil beter is voor de longen dan zou dat ideaal zijn, want daar had ze een beetje last van.
In stal is ze al heel wat rustiger. Longeren was niet echt een succes, ze liep alleen maar achter me aan. Uiteindelijk heb ik haar losgelaten en met de zweep een beetje opgejaagd. Dat ging wel ok, ze heeft in ieder geval flink de benen kunnen strekken. Wel bleef ze keurig op de volte lopen bij het hek. Af en toe probeerde ze wel naar me toe te komen, maar dat heb ik met de zweep weten te voorkomen. Ze was wel flink aan het snorken en bokken, maar dat zal de energie wel zijn die eruit moet.
Waarschijnlijk komt mijn instructrice van de manege binnenkort ook een keertje op haar rijden. ben benieuwd...
maar wel erg eigenwijs en slim. Dat van die zweep heb ik vooral van horen zeggen. Vandaag heb ik weer geprobeerd om haar lekker te laten rennen, maar ze had er totaal geen zin in. Ze heeft ook niet geprobeerd om aan te vallen of zoiets. Toen ik de zweep had weggelegd kwam ze ook braaf naar me toe. Wat dat betreft begint ze toch steeds meer op haar oude zelf te lijken.danneke80 schreef:Ze heeft ook niet geprobeerd om aan te vallen of zoiets.