mond meteen open?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia__

Re: mond meteen open?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 16:24

ellepel schreef:
ik zal es zien of iemand het wil filmen ofzo,want mijn pony doet namelijk ook van te voren zijn mond open.
niet zo moeilijk om te leren hoor:
elke keer als je het bit indoet,duw je met je vingers zijn mond open en daarbij zeg je"doe maar open"
na enkele keren weet je paard wat "doe maar open" betekend en zal hij in veel gevallen al vanzelf zijn mond opendoen als dat bit er aan komt Knipoog

ik denk trouwens wel dat meeste paarden die dit doen hele fijngevoelige dieren zijn Knipoog

He, dat is wel handig als je paard/pony het vanzelf al doet.
Moet ik haar ook eens aanleren Haha!

Zilva

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 09:12

Mijn ene pony (welsh) doet het ook, heel handig Haha!

Hissa_co

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 09:35

Het paard van mijn zus doet dat ook, als hij een bit ziet, begint hij te geeuwen! Ik vind het altijd wel lollig!

LISAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 09:42

Dewii schreef:
Klinkt alsof ie goed afgericht is Lachen . Een van de paarden bij ons op de manege doet het ook. Ook tilt ze, als je haar linkervoorhoef hebt uitgekrabt, gelijk de achterste op, daarna die ernaast en daarna die vooraan.

Dat doet de mijne ook. En als ik aan kom lopen met het halster dan duikt hij er zo in Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 10:15

Haha dát doet de mijne dan weer niet, als je die een halster voorhoudt, heeft hij geheid alweer een stuk van dat halster in zijn mond, doet 'ie met een bit tenslotte ook Tong uitsteken

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 10:17

Dat van dat hoeven uitkrabben doet de mijne ook. Als ik de staldeur open doe, moet ze eerst altijd haar halster om, dus dan doet ze haar hoofd omlaag.

Puckvgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 10:26

lena_girl schreef:
Dat zou ik wel graag willen bij rambo hoor Tong uitsteken
maar helaas.......ik moet zeker 5-10 minuten met die bit voor zijn mond staan voor ik het erin krijg Scheve mond

Ja daar heb ik nou ook last van.. Maar gelukkig gaat het steeds beter (als ik haar gelijk beloon met een klontje) dan neemt ze het bit wel aan.