Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Is ie nou helemaal gek geworden??? Bijten wordt in geen geval geaccepteerd!
nee als ze het expres doen, kunnen ze hun lol niet meer op 

hmmm... mis. toch een idee...
maar misschien doe je haar wel na

hahaha mijne is dan ook flink de banketstaaf
neeh dat hoeft hij echt niet te proberen!!! meestal is het gewoon dat ik niet eens bij m'n reactie nadenk... hup gewoon een trap terug verkopen of een tik op z'n borst... maar hij krijgt wel pijn 
) maar dan zeg ik iets van; *naam* ben je helemaal gek geworden

louanagirl schreef:Lowara schreef:expres bijten? dan gaan ze bij mij sterretjes zien. ik tolereer zulk gedrag niet, mijn bijna 2 jarige heeft het korte tijd gedaan, nou die heeft een paar flinke rammen tegen haar hoofd gekregen.
Slaan bijten zijn de 2 dingen dat ze van mij een schop of flinke ram krijgen, ongeacht de leeftijd of de reden van het geweld vanuit het dier.
Zulke paarden zijn in mijn ogen gewoon gevaarlijk en onbetrouwbaar, vooral rond kleine kinderen die ik hier vaak heb rondlopen. Maar gelukkig hebben de meeste dieren het hier snel in de gaten en doen ze het werkelijk nooit meer
ik ben het hier mee eens behalve de klap tegen het hoofd!
een keer okee maar niet iedere keer,
ik heb namelijk gehoord dat ze daar kopschuw van worden...??
is dat zo? maar idd. hij krijgt en goeie tik!
louanagirl schreef:de luk... ???hahaha mijne is dan ook flink de banketstaaf
neeh dat hoeft hij echt niet te proberen!!! meestal is het gewoon dat ik niet eens bij m'n reactie nadenk... hup gewoon een trap terug verkopen of een tik op z'n borst... maar hij krijgt wel pijn
(klinkt wel hard eigenlijk)
berk schreef:whisperramse schreef:Ten eerste heb je een "persoonlijke ruimte"
Als je paard die respecteerd, dan kan er niet gebeten of op je tenen gestaan worden.
Een paard die je persoonlijke ruimte binnenbreekt, moet op zijn plek gezet worden, en neen niet door middel van slaan of roepen.
Als m'n paard me bijt (wat ie echt niet in zijn hoofd haalt!) zal ie wel een mep op z'n neus kunnen terug verwachten!
Een paard dat naar me klopt kan een schop onder z'n reet terug krijgen.
Zo gaat dat ook in de natuur!
Normaal gezien zou een paard zelfs niet mogen slaan/bijten naar de leider...
Kun je misschien uitleggen hoe je het bedoelt in alinea 1, met 'neen niet door middel van slaan of roepen' en je tekst in alinea 2?
Ik snap hem niet?![]()
Ik ben ook met grondwerk bezig, ik begin echter nog maar net. Maar een paard hoort me niet te bijten en slaan. Kunnen ze idd een lel verwachten. Ook niet om een vlieg op haar zij te verwijderen, wanneer ik daar net sta. Die sla ik dan wel wegIk heb een klein kind en kan het niet hebben dat ze dat doen. En tuurlijk zorg ik er voor dat mijn zoontje niet te dicht bij komt. Maar het neemt maar 2 sec en er kan iets gebeuren.
) 
Mmaaike schreef:maarre... whisperramse, je spreekt je zelf nu behoorlijk tegen,
want je zei zelf neen niet door slaan of schoppen ( of iets in die trant)