Cynthia : als je het niet aandurft, moet je je paard gewoon verkopen. je moet je er namelijk wel voor inzetten, anders heeft het alsnog geen zin.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

sorry

ieleoor schreef:ik had hier ook een topic over ,en kreeg van irene 85 een hele mooie zin!!!!misschien heb je er ook iets aan:"giving up doesn't always mean you're weak....sometimes it means you're strong enough to let go"
) en toen moest ik er nog even op van haar... en het voelde vertrouwt genoeg om aan te draven dat heb ik dus ook gedaan en hij liep bijde keren heel lekker en zondag heb ik hem zelfs door durfen pakken, alleen het galloperen durfde ik nog niet aan.. nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet.. ook omdat ik niet weet of wel verder kom met hem in de sport, of hij over een poosje weer zo gaat kloten enz enz.. wat moet ik er mee.. ik ben ook al aan het twijfelen of ik hem op ander voer moet zetten (zie dit topic: viewtopic.php?f=99&t=736259&hilit= ) en ik kan hem ook longeren, hebben we dit weekend ook geoefend en heb het net ook gedaan en hij ging super. kunnen jullie me helpen ook met de voer questie enzo? Cassidy schreef:ieleoor schreef:ik had hier ook een topic over ,en kreeg van irene 85 een hele mooie zin!!!!misschien heb je er ook iets aan:"giving up doesn't always mean you're weak....sometimes it means you're strong enough to let go"
Dat vind ik een hele goede, die ga ik noteren....