Mag ik vragen naar de leeftijd van die paarden? En waarom zouden ze naar de slacht gaan, weet je dat? Misschien mankeerden ze allemaal wel wat, en is er een goede reden dat ze daar naartoe moesten...
Waar komen al die serieuze reacties vandaan? Ik hoor in het verhaal niks meer over het paard dan dta het een paard is, niks over ouders, hoe je hem hebt, nou ja, 'gered'. Penny, defenitely.
Hmm, ik zou (moest ik jou zijn) eerst willen weten waarom ze precies naar de slacht moesten. Als ze gebreken of bepaalde ziektes hebben zou ik hun lot onder ogen zien.. Het blijf natuurlijk erg voor hun, maar je moet van je hart een steen maken. Scheelt er niets met de paarden? Dan zou ik eerst zorgen dat het paard zich goed voelt en niet meteen aan rijden denken, maar eerst aan een band creeren!
Haha Ja kind, vet goed joh dat je een arm paardje heb gered. Hup pak gelijk maar een lange zweep en gaan rijden, niks medelijden. Zelfs al moest het paard wel naar de slacht doordat hij zo erg was toegetakeld, nee hoor niet op letten, meid!
Ik vind het echt super dat je die beestjes gered hebt echt super !!, dat is echt paardenliefde !! En als tip zou ik er bij gaan zitten en rustig tegen hem praten herhaal dit en hij zou aan je stem wennen en je steeds meer gaan vertrouwen..