Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
BitchyWitchy schreef:Djar_love schreef:De dierenarts is geweest, tanden gevijld. Het waren geen grote haken dus ze zit zich erg aan te stellen als dat het is. Er is niks met d'r spieren in de nek, was goed lenig. Het kan aan het zadel liggen, het bit, hoofdstel, rug. Aan haar rug is niks mee aan de hand, ik heb op een ander zadel gereden die wat beter past en toen liep ze anders. Remco is ook gevijld, helemaal verdoofd.. Henk is nog gevijld.. Zijn we thuis, krijgen we een telefoontje: Tanja gaat dood...M'n moeder en ik er heen gevlogen, ging het gelukkig weer beter.
Ze zakte helemaal door d'r achterbenen en zweette vreselijk, ze kon niet meer op d'r benen staan en trilde vreselijk.. Toen wij er waren ging het weer goed..De dierenarts zei dat ze een ruis heeft om d'r hart en dat ze het aan d'r hart heeft.. Nu heeft ze paar dagen rust en dan gaan we weer rustig aan beginnen..
Die wat beter past??? Dan heb je nu dus een niet goed passend zadel.............???
Tanja
Eerste les, afgevallen, goeie indruk!

Djar_love schreef:Op dit topic kan een slotje
Ik heb een nieuw zadel, deze past perfect en ze gaat zeker niet meer weg!![]()
![]()

Nog heel veel plezier met je race-eend
Ze loopt super met d'r nieuwe zadeltje en alles wat we hebben veranderd, ik heb pas mijn eerste officiele wedstrijd gehad. En het het ging zó super
6e vd 12 met 1 wp!
MRIIIS schreef:Ik zou haar door de dierenarts Helemaal na laten kijken, dus niet alleen naar haar tanden. Misschien zit het probleem ergens anders
Edit: Lees dat je probleem opgelost isNog heel veel plezier met je race-eend