dravergekkie schreef:rommulus je gaat offtopic
ik ga oftopic omdat er mensen zijn die gelijk zeggen van afspuiten die handel
en daarbijkomt aagifte staat ook in mijn eerste post (niet gespeld zoals het hoord maar het staat er toch duidelijk)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dravergekkie schreef:rommulus je gaat offtopic
Boetiekje schreef:Het is nou eenmaal zo dat Pitbulls al in takken kunnen blijven hangen. Dus deze zijn al gevaarlijker, er staat dan ook duidelijk in mijn verhaal: Ik weet niet of het ook een pitbull was.
Hierover ga ik voor de rest niet via dit topic in discussie.
Groetjes!
Moosje schreef:Boetiekje schreef:Het is nou eenmaal zo dat Pitbulls al in takken kunnen blijven hangen. Dus deze zijn al gevaarlijker, er staat dan ook duidelijk in mijn verhaal: Ik weet niet of het ook een pitbull was.
Hierover ga ik voor de rest niet via dit topic in discussie.
Groetjes!
Mijn hond (Dobermann) en hond van een vriendin (Labrador) hangen ook aan takken van bomen.
priscilla schreef:Er wordt al wel gauw aangenomen dat het een pittbull is.. Ik zie het nergens staan of heb ik erover heen gelezen? Er zijn ook andere rassen die dit kunnen doen zelfs de golden retriever kan het doen(ook die staan hoog in lijst van gevaarlijke honden)
Ik vind het erg jammer dat gelijk de pittbull nu weer naar voren geschoven wordt!!
er zijn nog zat andere honden die dit ook doen..
dat vind ik natuurlijk hartstikke belachelijk.. hoop dat je hier wat aan hebt..
dravergekkie schreef:we hebben van de week nog met de man gepraat hij zegt zo gezegt pech ik lijn me hond niet aan moeten jullie hier maar niet komen met jullie paarden, komen jullie wel dan lopen jullie risico dat de hond paard grijpt...
tevens de politie doet geen eene hol..!!
ik zou echt Ràzend zijn hoor en die hond niet zomaar laten hangen !