Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Gloriantjee schreef:De titel zegt het alMijn vzpaard die wil wel aandacht en zou dan zijn hoofd tegen je aan doen. Verder is hij af en toe een beetje lomp maarja. Hoe gaan jullie paarden met je om?
Groetjes Gloriantjee
.
alles onderzoeken, erin knabbelen en bijten. Verder staat hij graag in de belangstelling en test mij constant uit. Verder is het een lievert
.
die van jullie dan
iilovejou schreef:Die van mij doet niks verkeerddie van jullie dan

Cassidy schreef:Ik heb twee paarden. Een merrie van inmiddels 12 en haar dochter van bijna 5.
De merrie van twaalf probeert heel subtiel haar grenzen te verleggen. Is een vreselijke zoeterd, maar probeert ook na correctie ieder keer weer een stapje verder te gaan.
De dochter van 5, heeft heel veel respect voor me. Wil nog eens vergeten dat ze niet mijn persoonlijke ruimte in mag komen zonder dat ze daartoe uitgenodigd wordt, maar een correctie komt meteen aan, en ze zal het daarna niet nog een keer proberen....
iilovejou schreef:Die van mij doet niks verkeerddie van jullie dan

) dus hij heeft wel duidelijkheid nodig en respect, anders heb je een probleem.
gelukkig gaat het tussen ons prima.
.
) maar we zijn best wel naar elkaar toegegroeid en dus komt ze altijd heel vrolijk naar mij toe om even een knuffel te halen. Ze is verder vrij rustig, af en toe wat lomp maar zeker niet gevaarlijk. Ze gaat gewoon goed met me om, precies zoals ik het wil.