Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joscaa schreef:Als je geen ervaring met hengsten hebt, dan zou ik hem niet laten ruinen.
Las net een berichtje hier in het topic;
Als je geen ervaring hebt met hengsten, zou ik hem lekker laten ruinen.
Maar ik vind; Ooit moet je eerste ervaring zijn, en zo speciaal is een hengst niet hoor![]()
Als jij er gewoon mee omgaat, zoals met ieder ander paard, kan ook jij gewoon een hengst nemen.
Het kan alleen een probleem zijn als hij heel erg op merrie's reageerd. Ik heb als kindje van 8/9(?) een hengstje van toen een half jaar verzorgd tot dat hij 3,5 was. Dat ging ook goed, en echt niet omdat ik er goed mee om kon gaan en veel ervaring had hoor! Ik hobbelde toen net 1/2 jaartjes in manege lesjes mee![]()
Jammer dat de koop niet doorgaat
Joscaa schreef:Als jij er gewoon mee omgaat, zoals met ieder ander paard, kan ook jij gewoon een hengst nemen.
Het kan alleen een probleem zijn als hij heel erg op merrie's reageerd. Ik heb als kindje van 8/9(?) een hengstje van toen een half jaar verzorgd tot dat hij 3,5 was.
Mango15 schreef:Ik heb zelf ook hengst(shetlandpony) en hij staat gewoon bij 1 merrie en nog 2 hengsten en een ruin.
Hij heeft verder geen keuren dus het is gewoon een kwestie van goed aanpakken als ie aan het pubberen is.
Caira schreef:aan jou de taak om daar weer de eerste plaats van te maken.
Cassidy schreef:Caira schreef:aan jou de taak om daar weer de eerste plaats van te maken.
...als je dat lukt....