Oke, zal het doen, maar ik heb is zitten denken: zou het een keel/longontsteking kunnen zijn?
Want het schudden begon ong. vorige week zondag(?) sinds ong. donderdag is het opgehouden. En het is sinds vandaag weer terug. Nu begon ik na te denken wat het kon zijn; tanden niet, want die zijn helemaal nagekeken. Wat de dierenarts (tevens tandarts) wel zei is dat als het de tanden niet zijn wel een keel/longontsteking kon zijn. Dus daar dacht ik aan, en ik ging verder denken wat ik dan met hem had gedaan en waarom het terug is, nu heb ik het vermoeden dat het door het hevig nat rijden komt. Vorige week zondag heb ik hem heel nat gereden; na een 4/5 uur lange buitenrit met veel galop en verder bijna alleen maar draf. Na zondag kreeg hij het dus en in de loop vd week is het afgenomen. Totdat ik eergister met hem gesprongen had en hij weer heel erg nat was. En het gedrag van punt 2 dus weer terug is. Beide keren had ik na afloop geen zweetdeken op stal liggen dus heeft hij die níet opgehad. Ik denk dat het hier aan ligt.
Weten jullie het? Geliefde geen reacties als: wie gaat er dan ook zo lang buitenrijden, of je vergeet je zweetdeken toch niet?!
Sorry voor m'n lange (en warrige) verhaal maar zou het kunnen? De DA sprak namelijk ook over dat als hij een keel (of long, weet niet meer precies wat hij zei) hij ook zo met zn hoofd en hals deed.