Mijn pony niet willen stil staan op de wasplaats help!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

merrieveulen

Re: Mijn pony niet willen stil staan op de wasplaats help!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 13:10

StalHaast schreef:
merrieveulen schreef:
@ stalhaast, dit kan je ook niet met elke pony doen. als hij nl zo stevig vaststaat dat hij niet los kan komen, kan hij nekletsel oplopen door het rukken aan het halster.

je moet er wel bijblijven natuurlijk, en mijn pony ging niet echt hangen, dus bij mijn pony ging dit wel..
ben het wel met je eens hoor, maar als je pony alleen maar van voor naar achter van link naar recht en beetje dribbeld, is dit een prima manier Lachen

ben ik met je eens. mijn paard hing zich vroeger echt op, dus die moest makkelijk loskomen en alles moest meegeven. een paard bij buren van ons heeft zo de nek gebroken, waarschijnlijk plotseling een harde ruk gegeven oid... en erbij blijven, dat altijd. je moet immers het beestje kunnen kalmeren, en belonen als het goed gaat!

_Dniesjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 13:23

heb veer geduduld en laat je paard zien dat hij jou kan vertrouwen.. stel hem gerust met lieve woordjes.. als je boos word word hij bang,, je kan namelijk een paard zijn gedachten niet lezen!! en dan word hij nog gekker en beloon hem.. geef bijv een snoepje of zeg heel enthousiast GOED ZO!!!! dat zou ik eens proberen.. heb veel geduld met hem.. veel succes

_Dniesjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 13:25

beloon hem als hij stiul staat... jaaa srry kan niet typen Clown

kammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 19:00

okee bedankt voor de reactie ga het zekker proberen

groetjes maud